1398-09-20 14:47
1025
0
66603
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان:

قاچاق چوب، تیشه ای به ریشه ی جنگل ها

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: طی بازدید از محل دپوی چوب آلات و همچنین کارگاه چوب بری روستای سرکلاته 566 عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط گردید.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ حبیب یارادبزی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان اظهار کرد: طی گشت و بازدید در کارگاه چوب بری روستای سرکلاته شهرستان کردکوی 566 عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط گردید.

وی تصریح کرد: این مقدار چوب آلات قاچاق از دو مکان دپوی چوب آلات و کارگاه چوب بری در منطقه بوده که با هوشیاری و اقدامات به موقع و گشت و مراقبت های ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و ضبط شدند.

وی افزود: در این راستا پرونده تخلف برای کارگاه چوب بری و دو انبار مخصوص دپوی چوب آلات تنظیم گردید و برای رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

حبیب یارادبزی در ادامه بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی گلوگاه های قاچاق استان را کنترل نموده و با متخلفین برخورد جدی قضایی خواهد شد.

یارادبزی گفت: حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی از وظایف همگانی بوده که انتظار می رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را هرچه سریع تر از طریق شماره 1504 اطلاع رسانی نموده تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.