1399-10-26 23:37
469
0
72657
استاندار گلستان؛

قانون جامع ایثارگران باید به درستی تبیین شود و در دسترس همه قرار گیرد

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های قانونی که برای ایثارگران در نظر گرفته شده، اظهار کرد: قانون جامع ایثارگران باید به درستی تبیین شود و در دسترس همه قرار گیرد

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس در جلسه شورای هم اندیشی شورای راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت ضمن گرامیداشت یاد 4 هزار شهید استان و تقدیر از تلاش ایثارگران گلستانی تصریح کرد: خوشبختانه آثار مکتوب تولیدشده در راستای فرهنگ در سطح استان ارزشمند است و باید در انتشار اسناد دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت همه دستگاه‌ها همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: دیدار با مادران و پدران شهدا باید در دستور کار مدیران استان باشد و نباید تنها به زمان خاصی از سال اختصاص یابد.
استاندار گلستان گفت: قانون جامع ایثارگران باید به‌درستی تبیین شود و در دسترس همه قرار بگیرد تا ذینفعان به‌درستی از مزایای آن مطلع شوند

حق‌شناس خاطرنشان کرد: ۳۶ شهید و ۵۳۳ ایثارگر زن در استان وجود دارد که باید از آنان به‌درستی تکریم صورت گیرد.
وی یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از جزئیات قانون جامع ایثارگری مطلع باشند تا مانع از تضییع حقوق ایثارگران در دستگاه‌های خود شوند.

استاندار گلستان گفت: باید اطلاعات و مطالب مربوط به شهدا به‌خوبی ثبت و ضبط شود تا بتوانیم آن را به‌درستی به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
دکتر حق‌شناس اظهار کرد: تلاش ما ارتقا بودجه‌های فرهنگی استان است و از هر ظرفیتی در راستای توجه به یادمان‌های شهدا استفاده خواهیم کرد.

 در ادامه این جلسه اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و برنامه‌های این نهاد در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگرانتمام توان خویش را در مسیر اجرای دقیق قانون خدمات ایثارگری و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار برده است اما این مهم نیاز به همکاری و همبستگی تمامی دستگاه ها دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.