1399-04-16 08:45
802
0
69290
احمدی خبر داد :

فعالیت 162 دفتر پیشخوان و 336 دفتر ict روستایی در استان / واگذاری 43 خدمت شناسه دار میراث فرهنگی به دفاتر پیشخوان

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گلستان گفت : خدمات شناسه دار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد احمدی در خصوص وضعیت واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: در راستای واگذاری خدمات دستگاههای اجرائی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت؛ اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تعداد 43 خدمت شناسه دار خود را برونسپاری می کند.

وی با اشاره به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش برون سپاری خدمات دستگاه های دولتی استان به دفاتر پیشخوان، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و پیگیری های مستمر اداره کل پست استان در سال جاری شاهد برونسپاری خدمات دستگاههای اجرائی استان خواهیم بود.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اضافه کرد: در حال حاضر ۱۶۲ دفتر پیشخوان دولت و بالغ بر ۳۳۶ دفتر ICT روستایی به ارائه خدمات به مردم استان می پردازند .

احمدی گفت : از مزاياي دفاتر مزبور سهولت دسترسي مردم به خدمات دستگاههاي اجرايي و صرفه جويي در انرژي و زمان شهروندان و در نتيجه افزايش رضايتمندي مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: در راستای اصلاح فرایندها و توسعه و تسهیل خدمات دولتی، از دستگاه هایی که بخواهند و می توانند خدمات خود را به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار کنند، استقبال می کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.