1403-04-30 11:31
147
0
90759
معاون املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی گلستان:

فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: خریدوفروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از پروژه‌ها شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از پایگاه خبری راه و شهرسازی گلستان، جمشید شعبانیان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن باهدف بسترسازی و فراهم‌آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن اجرا می‌شود.
 وی افزود: بر اساس طرح نهضت ملی مسکن افراد واجد شرایط می‌توانند از تسهیلات مسکن و زمین رایگان و ارزان‌قیمت که دولت در اختیار آن‌ها قرار داده استفاده کنند.
 شعبانیان با بیان اینکه برخی افراد به‌صورت وکالتی اقدام به خریدوفروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند، گفت: بر اساس ماده ۱۳ قانون ساماندهی بازار مسکن، زمین و اجاره‌بها، خریدوفروش امتیاز مسکن‌های حمایتی ممنوع است.
 معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین در این قانون قید شده که حق انعقاد معاملات و اعطای وکالت مربوط و انتقال حق انتفاع اراضی یا اعیان یا امتیاز ثبت‌نام وجود ندارد.
 وی همچنین تصریح کرد: خریدوفروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تأمین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت‌اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته‌اند را به همراه دارد.
 
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.