1398-11-02 07:32
660
0
67231
جانشین ستاد اقشار و متخصصین سپاه نینوا استان گلستان :

فتح الفتوح امروز پرورش جوانان مذهبی است / عدم تبعیت از رهبری و ولایت مداری بزرگترین فتنه است

جانشین ستاد اقشار و متخصصین سپاه نینوا استان گلستان گفت : شاید پیش از این فتنه ها غبار آلود بود اما حالا راه را حاج قاسم روشن کرده است، در حال حاضر پرورش جوانان مذهبی فتح الفتوح است، همان فتحی که نمونه اش در شهدای مدافع حرم دیده شده است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ جواد فراهی جانشین ستاد اقشار و متخصصین سپاه نینوا استان گلستان در جلسه قرارگاه شهید علم الهدی، راهیان نور دانشجویی دانشگاه های استان گلستان اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه ایست که امروز به ما رسیده است، دیگر خرمشهرها در داخل ایران نیست که باید آزاد شود، امروز حلب، خان طومان و قدس است که باید به دست ما آزاد شود.

وی تصریح کرد: حضور مردم در صحنه برای تشیع پیکر حاج قاسم بار مسئولیت ما را سنگین تر می کند، جبهه حق تا به حال به این حد بلوغ نرسیده بود این زلالی و پاکی خون حاج قاسم است که بلوغ را ممکن ساخته است، ما هرجایی که باشیم به قول حضرت آقا باید آنجا مرکز دنیا باشد و ما زیر نظر شهیدانیم آنان نگاه میکنند که چگونه عمل میکنیم.

وی یکی از تکالیف ما را نگاه داری خود از فتنه ها خواند و گفت: عدم تبعیت از رهبری و ولایت مداری بزرگترین فتنه است اما وجود حاج قاسم ولایتمداری محض بود و شهادتش حقیقت این راه را به اثبات رساند، فتنه دیگر تبلی و سستی است، کلید واژه هایی چون آتش به اختیار و جهاد کبیر در کلام رهبری عظمت تلاش در این مسیر را بیان می کند، علاوه بر این دنیا طلبی و قدرت طلبی هم نباید غاقل شویم.

وی افزود: صدور انقلاب سالهاست شروع شده و فرهنگ حاج قاسم در دل جوانان غزه جایگاه خود را باز کرده است، زینبیون، فاطمیون، حشد الشعبی، انصار الله و  حزب الله از مصادیق صدور انقلاب اند، نکند ما عقب بمانیم که حسرتش را خواهیم خورد.

فراهی در پایان با برشمردن فتنه ها ادامه داد: راه را حاج قاسم روشن کرده است، شاید 78 فتنه ها غبار آلود بود ، شاید 88 ها پیچیده بود حتی 96 ها غبار آلود بود، اما حالا بصیرت فرهنگی و ظرف ما برای پذیرش بار مسئولیت شهدا آماده شده است، تکلیف ما تربیت نسل آینده است، پرورش جوانان مذهبی فتح الفتوح است، همان فتحی که نمونه اش در شهدای مدافع حرم دیده شده است و یکی از این راه های تربیت، راهیان نور است، راه حاج قاسم از راهیان نور می گذرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.