1403-01-30 13:51
153
0
89635
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

عملیات وعده صادق با موشک‌های تکنولوژی ۱۳ سال پیش بود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در عملیات وعده صادق از موشک‌هایی با تکنولوژی ۱۳ ساله گذشته استفاده کردیم.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز در آیین پنجمین همایش ملی روز گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد:  همانطور که رهبر انقلاب اسلامی پس از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران فرمودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و عملیات وعده صادق نیز در این راستا رقم خورد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در این حمله از  موشک سال ۱۳۹۰  استفاده شد د این در حالی است که ۱۳ سال از عمر این سیستم پدافنی می‌گذرد و توانسته از سامانه پدافند ضد موشکی عبور کند و  دشمن می‌داند که تکنولوژی و قدرت موشکی ایران در چه جایگاهی است.

ملک‌شاکوهی بیان کرد: این پیروزی را به همت اسلامی تبریک می‌گوییم و قطعا  ایرانی سربلند و سرافراز خواهیم داشت.

وی افزود: صفر تا ۱۰۰ این موشک‌ها بومی ایرانی بودند و این وعده بود که پیامبر به سلمان فارسی داد و ما مسلمان هستیم و بعد از یک هزار و ۵۰۰ سال دوراندیشی پیامبر اکرم(ص) به ثمر رسید و بیان کرده اگر علم در ثریا باشد  ایرانیان به آن دست خواهیم یافت.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ابراز داشت: موشک‌های ما از هفت لایه غیرقابل نفوذ گنبدآهنین به سلامت عبور کردند و به هدف رسیدند  و بعد از ۱۹۰ روز بچه‌ها و کودکان نوار غزه توانستند آسوده‌خاطر بخوابند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.