1399-07-12 13:08
636
0
70732
در جلسه شورای شهر چه گذشت؟

علی آباد کتول در تاریکی محض/ چشم پوشی شهردار از قطع شاخ و برگ درختان

«شهروندان معتقدند علی آباد کتول شهر تاریکی است» و این را اعضای شورای اسلامی شهر علی آباد کتول برای رییس اداره توزیع برق نقل می کنند. شهردار نیز اظهار می کند ما از دریافت وجه بابت خسارت قطع سرشاخه درختان توسط مامورین اداره برق چشم پوشی می کنیم اما انتظار داریم معابر روشن شود.

به گزارش گلستان ما؛ حسین میرکبیر رییس اداره توزیع برق علی آباد کتول این هفته به صحن علنی شورای اسلامی این شهر آمد تا درباره مشکلات حوزه برق و روشنایی شهروندان، به وکلای آن ها پاسخگو باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر علی آباد کتول هم که از گوشه و کنار و در ارتباط با شهروندان مشکلات حوزه برق و روشنایی شهر را از پیش لیست کرده بودند، پیش روی میرکبیر قرار دادند تا از وی برای حل این مشکلات در سریعترین زمان ممکن، وعده بگیرند.

کمبود لامپ های روشنایی خیابان ها و معابر به ویژه محله های نوده و سی متری شمالی، خیابان های آیت و منوچهری که از علی آباد کتول به تعبیر اعضای شورا و شهروندان این شهر را به شهر خاموش و تاریک تبدیل کرده، جمع آوری تیرهای مازاد و فرسوده سطح شهر به ویژه خیابان پاسداران (حدفاصل چهار راه هنرستان تا سه راه کبودوال)، تعویض تیرهای فرسوده که هم ناایمن هستند و هم نمای کوچه ها را به هم ریخته اند، تامین روشنایی شهرک مسکن مهرالازمن، رفع حریم وتعویض سیم های فشارقوی وضعیف محله خارکلاته باکابل خودنگهدار، انتقال چراغ های مازاد خیابان سی متری جنوبی به جاده سلامت، تعویض یا تعمیر تابلوهای فرسوده برق در نقاط مختلف شهر، رفع ضعف ولتاژ محله مسجدالهادی باتوجه به افزایش ساخت و سازها در این منطقه، از جمله مسائل و مشکلاتی بود که توسط اعضای شورای شهر و شهردار در این جلسه مطرح شد.

ساختمان قدیم اداره برق به پارکینگ تبدیل شود

تبدیل ساختمان قدیم اداره برق علی آباد کتول به پارکینگ عمومی یکی دیگر از خواسته ها بودند که در این جلسه توسط ابوذر اسفندیاری پور شهردار علی آبادکتول مطرح شد. 

اسفندیاری با اشاره به اینکه در مرکز شهر با مشکل کمبود پارکینگ مواجه هستیم، از میرکبیر خواست تا مکان سابق اداره برق این شهرستان به پارکینگ عمومی تبدیل شود.

میرکبیر هم در پاسخ گفت: انجام این کار در حوزه اختیارات بنده نیست، اما شهرداری درخواست خود در این خصوص را به اداره برق شهرستان ارسال کند، من نیز قول می دهم با اداره کل رایزنی کنم تا این امر محقق شود.

اسفندیاری نیز اذعان کرد: شهرداری تا کنون همکاری های خوبی با اداره برق داشته است. یکی از موارد چشم پوشی شهرداری از دریافت وجه بابت قطع و هرس سرشاخه درختانی است که از مسیر تیرهای برق و روشنایی ها توسط ماموران اداره برق انجام می شود. ما نیز انتظار داریم در قبال این چشم پوشی ها و عدم دریافت وجه، میزان روشنایی ها در سطح شهر و معابر بیشتر شود.

پس از طرح خواسته ها توسط اعضای شورا و شهردار، نوبت به میرکبیر رسید که با اشاره به فعالیت ها و خدمات اداره توزیع برق شهرستان در سال جاری، گفت: از ابتدای امسال تا کنون با اعتباری حدود 400 میلیون تومان بخشی از سیم های برق در محلات مختلف را به کابل تبدیل و همچنین 143 میلیون تومان بابت تعویض لامپ ها و روشنایی معابر صرف کرده ایم.

میرکبیر در ادامه به شرایط سخت اقتصادی امسال اشاره کرد و وعده داد حداقل 50 چراغ جدید در نقاطی از شهر که در بیشترین حجم از تاریک فرو رفته اند، توسط نیروهای اداره برق نصب شود.

رییس اداره توزیع برق شهرستان علی آباد کتول همچنین گفت: به زودی تیرهای برقی که در مسیرهای ناصحیح قرار دارند را جا به جا می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.