1399-12-18 19:13
754
0
73594
فرماندار گالیکش:

شهرستان گالیکش از نظر اقتصادی جایگاه مطلوبی ندارد/ دشمنان به دنبال فاصله مردم و نظام هستند

فرماندار گالیکش با اشاره به اینکه شهرستان گالیکش به لحاظ اقتصادی در نقطه مطلوبی قرار ندارد؛ تصریح کرد: این وظیفه ما را سنگین می‌کند تا برای رفع این مشکلات و فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه شهرستان بیش از پیش تلاش کنیم.

به گزارش گلستان ما، احمد تجری مفرد فرماندار جدید گالیکش در دیدار صمیمی با حجت‌الاسلام دلبری امام جمعه و کوهستانی و مصطفی‌لو فرمانده و جانشین سپاه گالیکش گفت: فارغ از هر قومیت و وابستگی جناحی باید همه باهم در کنار یکدیگر برای رفع محرومیت و خدمات رسانی مطلوب به مردم شهرستان کار کنیم.

وی اظهار داشت: همه مسئولیت‌ها امانت و فرصتی است که در طول مدت خدمت‌گزاری باید از آن به نحو احسن استفاده کرد و از همه توان خود برای خدمت‌رسانی به مردم بهره گرفت تا اینگونه بتوان نام نیکی از خود برجای گذاشت.

فرماندار جدید گالیکش با بیان اینکه ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور مهم و استراتژیک و قدرتمند در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، افزود: همه دولت‌ها در طول این چند سال آمده‌اند و رفته‌اند، ولی آنچه که مهم و پابرجاست اصل نظام و ولایت فقیه است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و حفظ احترام مردم از مهمترین اولویت‌های دولت است، لذا در مجموعه شهرستان گالیکش نیز این رویه و پیگیری امور مردم به‌طور جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تجری‌مفرد ضمن تٱکید بر لزوم برقراری امنیت روانی و اجتماعی در هر جامعه تصریح کرد: برای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های حوزه اجتماعی، همه مسئولین و دولتمردان باید با تلاش مضاف برنامه‌های راهبردی و عملیاتی خود را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن انتخابات ۱۴۰۰، رضایتمندی مردم از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که معاندین و دشمنان نظام در این شرایط به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند.

وی با اشاره به این مطلب که شهرستان گالیکش به لحاظ اقتصادی آنچنان که باید در نقطه مطلوبی قرار ندارد، تصریح کرد: این وظیفه ما را سنگین می‌کند تا برای رفع این مشکلات و فراهم نمودن زیرساخت‌های توسعه شهرستان بیش از پیش تلاش کرده و برای کمک به مردم دست یاری به سوی همه مسئولین و مدیران دراز کنیم تا بتوانیم مشکلی هرچند کوچک از شهروندان را برطرف سازیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.