1393-05-20 02:58
1384
0
847
رییس پلیس آگاهی گلستان:

شرکت هرمی "کیونت" در گلستان متلاشی شد

رییس پلیس آگاهی گلستان از متلاشی شدن شرکت هرمی ˈکیونتˈ که از استان های مختلف کشور در این استان اقدام به عضو گیری و فعالیت می کردند خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: در پی اخبار و اطلاعات رسیده به پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک در یکی از واحدهای آپارتمانی محله های گرگان تحقیقات پلیس در این حوزه آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه و انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد این افراد اهل گرگان نبوده و خود را دانشجوی این شهر معرفی کرده اند و شبانه روزی دارای رفت و آمدهای مشکوک و غیرعادی هستند.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل شدن تحقیقات و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات موفق هشت نفر که اکثر آن ها اهل شهرها و استان های غربی کشور بوده اند دستگیر شدند.

سرهنگ اکبری تاکید کرد: در بازرسی از محل اختفای این افراد لوازمی همانند بروشورهای تبلیغاتی، دفاتر آموزشی و یک دستگاه رایانه با لوازم جانبی کامل کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های اولیه مشخص شد که این باند به سرپرستی یکی از افراد دستگیر شده که اهل گرگان بوده به شکل شرکت بازرگانی ˈکیونتˈ با عنوان فعالیت تجاری، اقدام به جذب و عضو گیری افراد از نقاط مختلف کشور می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: این افراد برای اقامت در محل اختفای خود با ارائه شناسنامه فردی دیگر اقدام به اجاره منزل مسکونی کرده بودند.

سرهنگ اکبری متذکر شد: با توجه به این که اعضای این باند مدت کوتاهی بود که فعالیت خود را در استان آغاز کرده بودند اما با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در مجموع این باند موفق شده بود مبلغ 640 میلیون ریال کلاهبرداری کند که به دام پلیس افتاد. / ایرنا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.