1398-12-10 13:30
641
0
67674
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

شایعه پراکنان بدانند خدمت در نظام سلامت تعطیل نمی‌شود/ بازی مسموم رسانه نما برای کند کردن روند خدمات سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : خدمتگزاران عرصه سلامت استان در شرایط حساس کنونی در دام بازیهای مسموم برخی رسانه نماها که با جهت دهی افراد خاص برای تعطیلی یا کند شدن روند خدمات سلامت به مردم شریف استان صورت می پذیرد، نخواهند افتاد.


به گزارش گلستان ما ؛ دکتر عبدالرضا فاضل با بیان اینکه حوزه سلامت کشور با وجود تمامی محدودیت ها و مشکلات در آزمون سخت هشدار قرار گرفته است، بر لزوم همدلی و همراهی تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای مقابله با ویروس #کرونا تاکید کرد و گفت: به شخصه در مقابل خدمات جهادی و ایثارگرانه ی همکاران عزیزم اعم از پزشک، پرستار، نیروهای خدماتی و سایر عزیزان سر تعظیم فرود می آورم و بعنوان سکان‌دار حوزه سلامت استان به تک تک این عزیزان دست مریزاد عرض می نمایم.

فاضل افزود: قطعاً در کنار خیل عظیمی از همکارانم که با وجود مخاطرات بسیار، خدمات جهادی ارائه می‌دهند، اندک مغرضانی هستند که با وارونه جلوه دادن واقعیت به جای درک صحیح شرایط حساس کنونی، به دنبال منافع شخصی و ایجاد شکاف در چرخه خدمت هستند که قطعاً با هوشیاری خادمان سلامت استان ره به جایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: معمولاً در شرایط اضطرار و آماده‌باش مکاتباتی تاکیدی در خصوص نحوه ی استفاده از مرخصی ها و... برای همکاران ارسال می‌گردد که امری طبیعی است؛ لیکن سوءاستفاده ی رسانه ای از یک نامه اداری در جهت تضعیف روحیه همکارانم- که با وجود محدودیت‌های مالی و بعضاً تجهیزاتی بدون چشمداشت خدمت می کنند- مصداق بارز القای یاس و ناامیدی در میان مردم و خادمان سلامت استان می باشد که میتواند صدمات جبران ناپذیری بر بدنه سلامت کشور تحمیل نماید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مراجع ذیصلاح نظارتی درخواست کرد : رسانه های بی هویت و مغرض که به هر نحو ممکن همگام با رسانه های بیگانه و ملحد در صدد انتقام از قشر خدوم نظام سلامت هستند، برخورد قاطع صورت پذیرد تا غبار خستگی بر چهره ی مدافعان سلامت نماند.

دکتر فاضل در پایان از صدا و سیما، خبرگزاریها و تمامی رسانه هایی که در امر آموزش و پیشگیری از بیماری کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و دگر مسئولان استانی با اقتدار ایستادند، صمیمانه سپاسگزاری کرد.
انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.