1401-06-28 12:28
305
0
81593
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

سند 2030 در حق آموزش و پرورش ظلم کرد/ نباید دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی ترک تحصیل کند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: نباید دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی ترک تحصیل کند.

به گزارش گلستان ما، سیدرضا نظری ظهر امروز در پویش  نسیم مهر گلستان اظهار کرد: نمی خواهیم دانش آموز به دلیل ملزومات که برای نطام تعلیم  تربتی نیاز دارد بازمانده از تحصیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  ادامه داد: یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی این است بستری را فراهم سازیم که حتی یک نفر هم بازمانده از تحصیل در گلستان نداشته باشیم.

نظری بیان کرد: امسال ۴۰۲ هزار دانش آموز در سطح استان داریم و برخی از آنها دانش آموزان کم برخوردار هستند و ممنون شما بزرگواران هستم که از آنها حمایت می کنید.

وی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم با رویکردهای انقلابی مسائل آموزش و پرورش را پیش ببریم و به همت شما بزرگواران این مهم رقم می خورد‌، برای نخستین بار توانستیم معلمان کلاس اول ابتدایی را در خرداد مشخص کردیم تا ارتباط اولیا با مدرسه ایجاد کنیم.

نظری متذکر شد: دوره های توانمندسازی با توجه به مسائل روز برای معلمان در نظر گرفتیم‌،  سند ۲۰۳۰ در  حق آموز شو پرورش ظلم کرد و این سند در دیگر ادارات نیز است و درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری جلوی آن گرفته شد.

وی افزود: در مشخص کردن معلم کلاس اول با رویکرد قرآنی کلاس برگزار شد و اگر نشاط و شادابی می خواهیم از دل قرآن بیرون بیاد و این مهم در معلمان کلاس اول رقم خورد.

این مقام مسئول تاکید کرد: در برخی از شهرهای استان با کمبود مدرسه مراجعه هستیم و در رسانه ها اعلام کردیم که نیاز به مدرسه در گلستان وجود دارد و جمعیت استان رو به افزایش است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.