1399-01-16 09:24
942
0
68042
سرپرست روابط عمومی تبلیغات اسلامی گلستان:

زندگی پلاس رسانه ای زنده، مستقل و همگانی است

سرپرست روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت : زندگی پلاس رسانه ای زنده، مستقل و همگانی است و اقوام، گروه‌ها و اقلیت‌ها را پوشش می دهد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمدرضا بهرامی در گفتگو با رسانه های استان از راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی در راستای پویش ملی " به توان  ما" خبر داد و گفت: راه اندازی این برنامه مرجعیت اجتماعی و مخاطب محور دارد.

وی ادامه داد: پویش "به توان ما" با تولید ویژه برنامه‌هایی به مانند زندگی پلاس، بدنبال تربیت نسلی هست که الگو بوده و  به درد جامعه بخورد و همگام با گام دوم انقلاب، جهش تولید و دفاع بیولوژیک، به سمت و سوی تحقق چشم انداز 20 ساله ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری، حرکت و جهد کند.

سرپرست روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: عوامل ویژه برنامه زندگی پلاس و ناظرین پخش قطعا می‌دانند مخاطب این برنامه، قشرهای مختلف هستند ولی عموما قشر خاکستری به پای تلویزیون اینترنتی می‌نشینند و توقع دارند محتوای آنچه که مشاهده می‌کنند نیز مناسب با فضایی به دور از سانسور، محدودیت و به معنای حقیقی، بدون تعارف و درعین حال دارای مبناباشد.
وی با بیان این نکته که ویژه برنامه زندگی پلاس رسانه ای زنده، مستقل و همگانی است ابراز داشت: این ویژه برنامه از چندین دریچه بامخاطبان ارتباط  دارد و این تلویزیون در استان قرار هست اقوام، گروه‌ها، جنسیت‌ها و اقلیت‌ها را پوشش دهد.

مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان توضیح داد: ما امروز با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، جامعه ای پراسترس داریم و از طرفی هم با مسایل و بحران‌های فردی و اجتماعی متعدد مواجه هستیم؛ بیکاری، گرانی و… همه مسایلی هستند که یک جامعه را می‌تواند ناآرام کند.

وی در ادامه گفت: رسانه ای که در چنین فضایی کار می‌کند باید بتواند در باب این موضوعات حرف بزند و حداقل نوعی کاهنده این بار روانی باشد و بارقه امید را برای مخاطب بوجود بیاورد.

بهرامی اذعان کرد: تولید محتوای جذاب و پرانرژی، مناسب و متفاوت برای جامعه یک نیاز عینی است و این مولفه مهم، عوامل این برنامه را برآن گماشت تا اتاق فکر برای آن ایجاد شود و به نوعی رعایت حساسیتها برای مخاطب و رعایت استانداردها در تولید این برنامه دیده شود.

وی بیان داشت: با توجه به تجمیع بازخورد های این ویژه برنامه تا کنون به نظرم زندگی پلاس در مجموع برنامه خوب و قابل دفاعی است و در شروع حرکتش قدم های محکم و  موثری را برداشته است و از ویژه برنامه‌هایی است که با محوریت گفت و گو کار خودش را در فصل اولش آغاز کرد و رفته رفته با اضافه کردن بخش‌های متنوع و جذاب، توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.عنصر گفت‌وگو با مهمانان موثر، موفق و فرهیخته استان همچنان بعنوان یکی از بخش‌های جذاب این برنامه وجود دارد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با منویاتی از رهبر معظم انقلاب که «زندگی باید شادمانه باشد و شادمانه بگذرد» گفت: در شرایطی که جامعه درگیر مبارزه با ویروس منحوس کروناست ما بدنبال بخش تأمین شادی و امید به عنوان تقویت کننده های روحیه و سیستم ایمنی بدن هستیم.

وی ادامه داد: شاید اکنون تعداد برنامه‌های سرگرم کننده آن کم باشد، اما باید "اندیشه" و " توان ما" را گسترش داد و فرصت‌های بیشتری به برنامه‌سازان جوان و خلاق داد و انتقاد منصفانه کرد نه مغرضانه تا به یاری خدا و حمایت همه جانبه شما این ویژه برنامه گام های محکم تر و جدی تری بردارد.

مشاور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: به دور انصاف است که  از ویژه برنامه ای در فضای شبیه استودیو، انتظار پخش ایده آل را داشته باشیم، در حالیکه واقعیت چیزی دیگری است که با حداقل امکانات و تخصص های مرتبط با استودیو این برنامه در حال تولید است.

وی با اشاره به این مطلب که در این برنامه بزرگسال و جوان بیشتر مورد توجه قرار گرفته شدند تصریح کرد: در فصل دوم اراده ما بر این است که قشر کودک و دیگر اعضای خانواده در راستای پویش در خانه بمانیم دیده شود.

بهرامی در پایان اذعان داشت: این ویژه برنامه به همت سازمان تبلیغات اسلامی و قرارگاه مردمی مدافع سلامت گلستان و همکاری خوب و موثر دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در حال انجام ماموریت در سه محور اطلاع رسانی، امدادرسانی و آموزش همگانی می باشد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.