1398-08-20 10:51
2558
9
66235
به قلم : سيد محمد قدس مفيدي

زمان تبليغات انتخاباتي تمام شده است آقاي رييس جمهور!

رييس سابق شوراي شهر گرگان خطاب به رئیس جمهور نوشت : ظاهرا جناب رييس جمهور شرايط زماني جامعه را با شرايط دوران انتخابات اشتباه گرفته است .

به گزارش گلستان ما ؛ سید محمد قدس مفیدی رئیس اسبق شورای شهر گرگان در واکنش به سخنان روحانی در یزد نوشت :

 

امروز در سفر استاني رياست جمهوري به استان يزد فرصتي پيش آمد كه مردم نه بدون واسطه اما با استفاده از فرصت جمع با فاصله اي كمتر مستقيما خواست خود را به گوش رياست جمهوري برسانند . ويدئو هاي منتشر شده از تجمع مردمي نشان ميدهد كه كسر عظيمي از جمعيت نه به استقبال بلكه صرفا براي بيان مطالبات آمده بودند .

 

همان مطالباتي كه رياست جمهوري در زمان تبليغات انتخاباتي بارها و بارها وعده دستيابي به آنها را داد كه شايد شاه بيت آنان جمله آشناي " آنچنان رونق اقتصادي ايجاد شود" باشد كه هرگز محقق نشد .

 

سيل وعده هاي محقق نشده اي نه از زبان منتقدان دولت بلكه از تريبونهاي حاميان دولت اعلام ميشد و دسته دسته آنان را از انتخاب خويش در ارديبشهت ٩٦ نادم و پشيمان كرده و ميكند.

 

شعارهاي مطرح شده امروز نظير " تورم ، گراني ، جواب بده روحاني" شايد مهمترين دغدغه مردمي بود كه بنا به آمار رسمي منتشره نسبت به آغاز دوره رياست جمهوري جناب روحاني در سايه تصميمات غير كارشناسي و شعاري قريب ٤٠٠ درصد فقير تر شده اند.

 

شعار ياد شده در عين اينكه مشكل اصلي جامعه كه مساله اقتصاد ميباشد را مطرح نموده و اشاره اي به تورم سرسام آور چهل و چند درصدي دارد خواستار پاسخگويي رياست جمهوري نسبت به نتايج فاجعه بار عملكرد دولت ايشان شده است .

 

اما ظاهرا جناب رييس جمهور شرايط زماني جامعه را با شرايط دوران انتخابات اشتباه گرفته است چه آنكه پس از شش سال جلوس بر مصدر رياست جمهوري بجاي پاسخگويي نسبت به نتايج عملكرد خويش كه جامعه را به سختي و مشقت فراوان رسانيده است ، چونان زمان انتخابات بار ديگر رقيب سابق انتخاباتي خويش را مخاطب قرار داده و با فرافكني بجاي پاسخگويي به عملكرد خويش با استفاده از ترفند هاي انتخاباتي نسبت به پاسخگويي قوه اي احاله ميدهد كه مطابق قانون اساسي و اصل تفكيك قوا اندك اختياري در حوزه اجرا ندارد!

 

جناب رييس جمهور ! زمان تبليغات انتخاباتي به پايان رسيده است و زمان پاسخگويي نسبت به حق الناسي است كه بر گردن داريد. لطفا به شعور مردم احترام بگذاريد.

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمدحسن یزدانی

مهندس . خوب گفتی. بنازم به آن شجاعتت .

0
0
پاسخ
1398-08-20 14:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.