1403-03-07 23:00
301
0
90174
با پیگیری این پایگاه خبری و تحلیلی؛

 روشنایی به خیابان مطهری کلاله برگشت+ فیلم

 با تمهیدات اداره برق کلاله و تعمیر و تعویض چراغ تیرهای برق خیابان مطهری کلاله، تاریکی این خیابان بعد از مدت‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، چندی پیش خبری مبنی بر تاریکی مطلق یکی از خیابان‌های شهر کلاله تحت عنوان "برهوتی به‌نام خیابان مطهری" در فضای مجازی توسط خبرنگار این پایگاه خبری منتشر شد. این خبر واکنش‌ها و نگرانی‌ها برخی از ساکنان این محله را همراه داشت.

ساکنین خیابان مطهری مدت‌ها با مشکل کمبود نور و تاریکی مطلق خیابان خود روبرو بودند. این وضعیت نه تنها برای آنان مشکلاتی در رفت و آمد شبانه ایجاد کرده بود، بلکه حس ناامنی را نیز در میان مردم افزایش داده بود. تاریکی این خیابان موجب شده بود تا ساکنین با ترس و اضطراب بیشتری در ساعات شب از خانه‌های خود خارج شوند، و این مسئله به ویژه برای کودکان و افراد مسن نگران‌کننده بود.

با انتشار این خبر، مسئولین محلی و عوامل اداره برق به سرعت وارد عمل شدند. پس از ماه‌ها تاریکی، بالاخره روشنایی به خیابان مطهری کلاله بازگشت. تعمیر و نصب مجدد تیرهای چراغ‌برق و اطمینان از عملکرد صحیح آن‌ها، با تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل اداره برق و پیگیری‌های مستمر مسئولین شهری ممکن شد. این اقدام نه تنها باعث رفع مشکل روشنایی خیابان مطهری شد، بلکه نشان‌دهنده توجه و اهتمام جدی مسئولین به نیازها و مشکلات مردم بود.

اکنون خیابان مطهری در شب نیز روشن است و ساکنین این خیابان با خوشحالی از این تغییر استقبال کردند. آنان از مسئولین مربوطه به خاطر رفع این مشکل تشکر و قدردانی کرده‌اند و ابراز امیدواری نمودند که در آینده شاهد چنین مشکلاتی در دیگر نقاط شهر نباشند. یکی از ساکنین محلی در این باره گفت: بازگشت روشنایی به خیابان مطهری زندگی ما را دوباره به حالت عادی بازگرداند. حالا می‌توانیم با خیال راحت‌تر در شب‌ها بیرون برویم و از امنیت بیشتری برخوردار باشیم.

علاوه بر این، این اقدام باعث شد تا حس اعتماد و همکاری بین مردم و مسئولین محلی تقویت شود. ساکنین خیابان مطهری از اینکه مشکلاتشان توسط مسئولین مورد توجه قرار گرفته و در اسرع وقت حل شده، بسیار خرسند هستند و امیدوارند که این روند مثبت در سایر مناطق نیز ادامه یابد.

این ماجرا نشان‌دهنده اهمیت رسیدگی به مشکلات محلی و نیازهای مردم است و می‌تواند الگویی برای سایر مناطق و مسئولین شهری باشد تا با دقت و سرعت بیشتری به مسائل مردم پاسخ دهند و باعث بهبود کیفیت زندگی شهروندان شوند.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.