1400-04-27 14:16
1148
0
75423

روایت رییس پلیس آگاهی گلستان از شایعه آدم ربایی توسط دو دختر نوجوان/ معین شریفی به قتل رسیده است

مروتی گفت: در این چند روز بودند دختران نوجوانی که با مزاحمت برای ما و پخش شایعه ربایش خود ایجاد زحمت و حاشیه کردند که با خانواده آن ها صحبت هایی و موضوع رفع شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ مجتبی مروتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهارکرد: مجموع سرقت های گلستان طی چهار ماهه ۱۳ درصد رشد داشته و ۶ درصد هم افزایش کشف را طی این مدت شاهد هستیم.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با بیان اینکه سرقت مغازه هفت درصد، اماکن یک درصد، سرقت اتومبیل پنج درصد، داخل خودرو چهار درصد کاهش داشته اند، خاطرنشان کرد: کیف قاپی ۷۷ درصد افزایش، سرقت احشام ۱۷ درصد کاهش و جیب بری ۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی، افزود: سرقت های مسلحانه هشت درصد رشد و در پنج ماهه امسال قتل ها هم ۱۴ درصد افزایش وقوع داشته و ۱۵۶ درصد قتل ها نیز رشد کشف داشته که برخی از آن ها مربوط به سال گذشته بوده است.

مروتی ابراز کرد: ۶ فقره آدم ربایی از ابتدای سال داشتیم که پنج مورد آن کشف و یک مورد هم هویت آن معلوم و در دست اقدام است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان با اشاره به کاهش ۶۵ درصدی جعل و ۴۱ درصدی کلاهبرداری در استان یادآورشد: همه جرائم در شهرستان ها افزایشی بوده جز در بندرترکمن که شاهد کاهش وقوع جرائم هستیم.

وی در خصوص پرونده معین شریفی گفت: پرونده معین شریفی قتل بوده و همچنان مفتوح است و مظنون هایی هم داریم که روی آنها کار می کنیم.

مروتی در خصوص پرونده پیرمرد گمشده در جنگل کبودوال هم گفت: این پیرمرد ۸۶ ساله که با خانواده از استان های جنوبی به گلستان آمده بود مفقوده شده و بعد از گذشت یک ماه هیچ ردی از وی در استان به دست نیامده است.

رییس پلیس آگاهی با رد شایعه هر گونه کودک ربایی در گلستان گفت: این ادعا را قویا می گویم که هر کس ادعای کودک ربایی یا آدم ربایی داشته باشد می تواند به ما مراجعه کند تا ما موارد را توضیح دهیم هر چند در این چند روز بودند دختران نوجوانی که با مزاحمت برای ما و پخش شایعه ربایش خود ایجاد زحمت و حاشیه کردند که با خانواده آن ها صحبت هایی و موضوع رفع شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.