1403-02-06 09:13
143
0
89726
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش در گلستان خبر داد:

رقابت ۲۷ هزار داوطلب کنکور در گلستان

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش در گلستان گفت: در نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۲۷ هزار گلستانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

شعبان شتایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه یعنی ۶ و هفتم اردیبهشت شاهد برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را در استان گلستان شاهد هستیم.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش در گلستان ادامه داد: در روز پنجشنبه داوطلبان گروه‌های ریاضی و علوم انسانی در نوبت صبح و گروه هنر و زبان‌های خارجه در نوبت عصر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
شتایی بابیان اینکه در روز جمعه نیز گروه آزمایشی علوم تجربی با یکدیگر رقابت خواهند کرد، بیان کرد: امسال ۲۷ هزار و دو داوطلب در با یکدیگر رقابت خواهند کرد که بیشترین میزان شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۲ هزار و ۲۵۶ نفر است.
وی افزود: همچنین ۶۳٫۱۵ درصد از داوطلبان این دوره از آزمون سراسری را بانوان تشکیل می‌دهند و ۱۷ هزار و ۱۷۷ بانو و ۱۰ هزار و ۲۵ آقا که معادل ۳۶٫۸۵ درصد داوطلبان است با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش در گلستان متذکر شد: یک هزار و ۵۸۲ نفر نسبت به تیرماه سال گذشته بر تعداد داوطلبان افزوده شده است.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.