1400-12-28 09:15
456
0
79205
عیدانه ای به پاس قدرشناسی از جان برکفان سربازان گمنام امام زمان (عج)

رعد تفحص وبرق اکتشاف در سپهر توحید

ولی الله شهابی نوشت: سربازان گمنام در سنگر وزارت اطلاعات ، علمداران فرهیخته مبارزه و جهادند . که به تعبیر مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است .

به گزارش گلستان ما؛  سربازان گمنام  در سنگر وزارت اطلاعات ، علمداران فرهیخته مبارزه و جهادند  . که به تعبیر مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است .

هم آنان که محرم اسرار نظام اند و در اوج اخلاص و ایمان و با همه وجود  در سنگر حراست از نظام ، خواب راحت را بردشمنان نظام حرام کرده اند.

سربازان گمنام امام زمان (ع) فرزندان  ملتی هستند که به عشق تجلی حاکمیت حضرت ولی عصر(عج) صدها هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند .

حماسه سازان عرصه حریم  ، روشنگران حق و سرکوبگران باطل اند. تیزبینان بی ادعا ، رصد گرنقشه های شوم توطئه گرانی هستند که در راه براندازی نظام ،  انقلاب را تضعیف و اسلام را تحریف و آزادی را تردید  و استقلال را تهدید می کنند  .

سربازان گمنام ،  رعد تفحص وبرق اکتشاف اند که با انوار سینه سلمانی خود،  چونان  شهاب ثاقب در سپهر توحید،  چشم حقیقت طلبان خدا باور را روشن  ونقشه های مرموز شیطان صفتان را نقش برآب می کنند .  

رصد گران بی نام ونشان ،  درخلال هیاهو وجنجال کسب  قدرت ، کنز ثروت ، جنگ شهرت ومست شهوت دنیا طلبان از خدا بی خبر، با قدم های مستتر تن به خطرهای مستمر می دهند . تا ارمغان آور امنیت و آسایش مردم گردند .

 نقشه راه  سربازان گمنام اشارت مولا برای نفوذ به عمارت فتنه  اغیار است . که با طهارت نفس و ذکاوت عقل و مرارت تن و چیرگی نقش وخبرگی فن،  در کوه و کتل دسائس ووسواس دشمن ،  راه ناهموار راهموار می کنند .  وخود را به مقصد وقوف  ومنزل اشراف برسانند.

هویت سربازان گمنام ، متوقف به کمیت و آمار نیست ، بلکه متمایل به صداقت عماروصلابت احرار به قصد استقرار امنیت پایدار با هلاکت اغیاراست .

اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام تا عمق لایه های سلولی اطلاعات  شبکه های جاسوسی  متخاصم جهان چونان ؛  سازمان سیای آمریکا ، انتلیجن سرویس انگلیس ،موساد اسرائیل ، گشتاپوی آلمان و سرویس اطلاعاتی خواهران دوقلوی فرانسه دی جی اس ای ودی جی اس آی است . که کابوس وحشت وحیرت همه شبکه های جاسوسی جهان گردیده است .

دیده بانان غیور در دکل های مرتفع نگاهبانی در قطر خاکریز انقلاب اسلامی وفراتر از آن در آسمان و زمین دیگر بلاد عالم  ، به نحوی بسیار پیچیده ، روبهان مکارو مزدبگیران جبهه استکبار را به دستبند اطلاعات گرفتار می کنند .

دستگیری شهرام جزایری در زمین ، عبدالمالک ریگی سرکرده جندالشیطان در آسمان،  امیر میرزایی حکمتی مامور ویژه اوباما در جریان ماموریت سه هفته ای در ایران ، جیسون رضاییان جاسوس ومهره واشنگتن پست درجریان نفوذ ، محمد رضا مدحی  در جریان ماموریت تل آویو  ،  روح الله زم از لیدر کانال آمدنیوز در فرانسه ، فرج الله چعب از گروهک حرکت النضال در شبکه جاسوسی عربستان سعودی ، دلالت بر ذکاوت و هوشمندی محیرالعقول سربازان گمنام دارد .که با عملیات های بسیار پیچیده همه آنها را دستگیر وبه دست قانون سپرده اند.

باید پذیرفت که رصد خانه هوشمند حافظان خون شهدا  ؛ متصل به کوکب هدایت حقتعالی ومطمئن به بصیرت وحمایت  مردم  و منحصر به صداقت وصلابت سربازان گمنام است .

سلام و صلوات خدای سبحان  به روان شهدای سربازان گمنام امام زمان (عج) هفته سربازان گمنام گرامی باد .

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.