1400-09-01 13:44
738
0
77166
بسیج مردم-16/ ملک‌شاهکوهی:

رزمایش کمک مومنانه به ایستگاه 19 رسید/ توزیع 500 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به آغاز نوزدهمین مرحله استانی رزمایش کمک مومنانه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 500 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است.

به گزارش گلستان ما، علی ملک شاهکوهی امروز در ویدئوکنفرانس سراسری رزمایش نهضت مومنانه که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ ناب است، در ادامه رزمایش مومنانه تاکنون ۵۰۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان گلستان توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست؛ افزود: بسیج یک فرهنگ ناب بر اساس تعالیم مکتب وحی است و قداست بسیج به همین دلیل است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: بسیج یک نهاد انقلابی مردمی است و گفتمان بسیجی یعنی خدمت رسانی از طریق مردم، برای خود مردم؛ همین جلوه های ایثار و حماسه در کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی در ماجرای کرونا بر اساس فرهنگ بسیجی پیش رفت.

به گفته ملک شاهکوهی؛ سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا تاکنون ۵۰۰ هزار بسته کمک معیشتی را در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده است و این روند حتما ادامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۳۷۵ زندانی غیر عمد به همت بسیج حقوقدانان و با مشارکت خیرین آزاد شدند، گفت: امروز 123 زندانی غیر عمد دیگر به مناسب هفته بسیج آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.