1400-12-04 14:02
430
0
78801
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تاکید کرد؛

دوری دستگاه های اجرایی از ترک تشریفات در مناقصات / افزایش زمان پذیرش لیست بیمه ای شرکت های پیمانکاری توسط تامین اجتماعی

همدم گفت:تاکید ما به دستگاه های اجرایی دوری از ترک تشریفات در انجام مناقصات است.

به گزارش گلستان ما، عفت همدم ظهر در هفتمین جلسه شورای فنی استان گلستان اظهار کرد: در راستای  افزایش و ارتقا سطح دانش روز پیمانکادان  در دوره های آموزشی در نظر گرفته شده و از ابتدای سال تاکنون ۳۰ دوره آموزشی در راستای ارتقا دانش فنی و علمی  برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان  ادامه داد:  با تلاش پیمانکاران یک هزار   ۷۰۰ پروژه را در شرایط سخت کرونا توانستیم با اعتبار  دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در استان افتتاح کنیم.

همدم بیان کرد:  شورای فنی استان وظیفه خود دانسته که به صورت ویژه به موضوع پیمانکاران ورود پیدا کند و تصمیمات خوبی گرفته شده است و ضرورت دارد دستگاه های اجرایی مصوبات شورای فنی را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت:  یک سری قوانین  مقررات مثل تامین اجتماعی وجود دارد و باید  در پذیرش لیست بیمه و صدور اجرائیات قوانین را به سمت مساعدت با جامعه پیمانکاران پیش ببریم.

این مقام مسئول بیان کرد: در حوزه تامین اجتماعی براساس مصوبه شورای فنی مقرر شد که  لیست پیمانکاری و حوزه مشاوران تا ۶ ماه بدون پرداخت وجه  با انجام تعهدات  بدهکاری تامین اجتماعی پذیرش کند.
همدم افزود: حل مشکلات پیمانکاران در خصوص حق الزحمه و تسهیلات نیاز به پیگیری دارد و موضوع تسهیلات از سوی معاونت اقتصادی استاندار به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: در حوزه مشاوران نیز تمامی مواردی که در راستای قوانین است  باید دستگاه های اجرایی با شرکت های مشاوره  همراهی لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ابراز داشت: تاکید ما به دستگاه های اجرایی دوری از ترک تشریفات در انجام مناقصات است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.