1400-11-22 13:04
734
0
78577
کارشناس صدا و سیما؛

دوران پهلوی اوج وابستگی ایران به نظام سلطه بود/عظمت انقلاب اسلامی ایران خاموش شدنی نیست

قنبری گفت: هیچ دوره ای به واسطه وابستگی به نظام سلطه مانند دوران پهلوی در ایران قابل بیان کردند نیست و امام (ره) با انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستاد.

به گزارش گلستان ما؛ حشمت الله قنبری ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار شهر گرگان و در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران خاموش شدنی نیست و دشمن برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی و کم فروغی ملت ایران را نخواهد دید.

این استاد دانشگاه و کارشناس صدا و سیما ادامه داد: مردم با عزت پای انقلاب ایستادگی کردند، کشور نیازمند مدیران انقلابی و ثابت قدم است و این موضوعات است که مردم را خسته کرده و مردم از انقلاب ناراحت نیستند و از تبعیض بیزار هستند.

قنبری بیان کرد:  مردم و انقلاب یک هویت به هم پیوستند و نظام به مدیریت انقلابی نیاز دارند، موشک هایی که عین الاسد را در هم کوبید یک تکه آهن نبود بلکه اراده مردان انقلابی مثل حسن تهرانی مقدم است که استکبار را تحقیر می کند و باید از این اراده ها درس بگیریم.

وی افزود: انقلاب فرصت خدمت را در اختیار مردم قرار داد تا انسان های شایسته بتوانند از ظرفیت های خود را برای اداره کشور بسیج کنند و کشور را به سمت توانمندی به حرکت در بیاورند.

این استاد دانشگاه افزود: انقلاب اسلامی یک روح بلند برخاسته از مردم بود که در روزگار ما زعامت آن برعهده مرجع تقلید شیعه بروز و ظهور کرد، انقلاب اسلامی چون روح خود را از اسلام گرفته بود تداوم دهنده راه انبیاء و در تداوم عاشورا قرار دارد.

قنبری بیان کرد: با وجود یک تمدن چند هزار ساله در سایه یک پدر و پسری زندگی می کردیم که هیچ کسی در کره زمین نیست که اقرار نکند آنها دست نشانده انگلیس در این کشور نبودند و هیچ دوره ای به واسطه وابستگی به نظام سلطه مانند دوران پهلوی در ایران قابل بیان کردند نیست و امام (ره) با انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستاد.

وی افزود:این ملت آزادی و استقلال خود را در سایه انقلاب اسلامی بدست آورد و این دستاورد بزرگی بود و در بین کشورهای دنیا امروز ایران نجیب ایستاده و نه به غرب و نه به شرق وابسته است و در برابر همه هجوم های استکبار نام ایران امروز تلالو دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: آزادی خواسته دوم انقلاب اسلامی بود و قبل از انقلاب نیز ما مسلمان بودیم و از شعار اسلام صیانت می کردیم اما مدیریت و سرنوشت کشور یا در سرنوشت یهود بود و یا در اختیار وهابیت قرار داشت که گاهی نزدیک به دو سوم سران کشور را سران یهود تشکیل می داد و انقلاب اسلامی این کشور را از ننگ نجات داد تا بتوانند با آزادگی تصمیم بگیرند.

قنبری افزود: اقداماتی که در طول ۴۳ سال گذشته در انقلاب اسلامی انجام شده قابل دفاع است و قطعا این اقدامات در تراز انقلاب اسلامی نیست چرا که در طول این دهه های گذشته کار انقلاب را به اهل انقلاب سپردیم موفق بودیم و هر گاه کار کشور به کسانی رسید که با انقلاب زاویه داشتند آسیب دیدیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.