1403-01-29 10:00
146
0
89613
استاندار گلستان:

«وعده صادق» دنیا را متحیر کرد

استاندار گلستان گفت: دنیا پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق از پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران متحیر ماند.

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ علی‌محمد زنگانه صبح امروز در آیین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: تشکر رهبر انقلاب از ارتش در سیل گلستان نشانه از تحقق شعار «ارتش فدای ملت» است.

 استاندار گلستان ادامه داد: آمادگی بالای تیپ به‌منظور پاسخگویی به هرگونه تعرض قابل ستودن است و انجام مأموریت‌های مختلف از جمله بیمارستان صحرایی در مراکز کم‌برخوردار قابل‌ستایش و نشانه از توجه ارتش به مناطق محروم دارد.

 زنگانه بیان کرد: پس از عملیات «وعده صادق» موازنه قدرت تغییر کرد و رژیم صهیونیستی تنبیه شد، پس از عملیات غرورآفرین دنیا در شگفت از پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود: شاهد بودیم که بیش از ۱۰۰ پهپاد و موشک کروز به دشمن زبون شلیک شد و با وجود همه ادعا هیچ یک از سامانه‌ها و سپرهای موشکی نتوانست مانع از اصابت این پرتابه‌ها به اهداف شود.

 استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در مرکز سرزمین‌های اشغالی مرکز اطلاعاتی آنها و همچنین آشیانه هواپیماهای پیشرفته رزیم صهیونیستی در این حمله موشکی در هم کوبیده شد.

 زنگانه افزود: این عملیات هشدار به دشمن خبیث صهیونیستی است که اگر دست از پا خطا کند موشک‌های جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو است و جمهوری اسلامی می‌تواند مراکز حساس مثل مرکز تولید سلاح هسته‌ای آنها را هدف قرار دهد.

 وی خاطرنشان کرد: اقدام جمهوری اسلامی ایران با عملیات «وعده صادق» حمله نبود و یک دفاع مشروع بود آنها به کنسولگری ما حمله کردند که به منزله حمله به خاک کشور است و به دنبال آن این عملیات و دفاع مشروع بر اساس قوانین بین‌المللی اتفاق افتاد.

 استاندار گلستان بیان کرد: در افکار عمومی دنیا محبوبیت رهبر عزیز ما در اوج خود رسیده و شادی و آرامش مردم فلسطین که بیش از ۱۹۰ روز تحت‌فشار عملیات رژیم صهیونیستی بود را شاهد هستیم.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.