1399-04-16 08:41
748
0
69289
سرپرست فرمانداری مینودشت :

دفاع مقدس فرهنگ برتر ماست / ساماندهی گلزارهای شهدا از اولویتهای اصلی ماست

سرپرست فرمانداری مینودشت گفت : هویت هر کشور با شاخص های فرهنگی آن شناخته می شود و دفاع مقدس فرهنگ برتر ماست.

به گزارش گلستان ما ؛ جلسه کارگروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهرستان مینودشت در محل فرمانداری به ریاست سید ابوالفضل حسینی نیا سرپرست فرمانداری و بخشداران، شهرداران، ریاست بنید شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حسینی نیا سرپرست فرمانداری مینودشت با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های خانواده های معزز ایشان هستیم،گفت: هویت هر کشور با شاخص های فرهنگی آن شناخته می شود و دفاع مقدس فرهنگ برتر ماست.

وی افزود :  بدون توجه به ارزش ها و فرهنگ مان نمی توانیم اقتدار کشورمان را حفظ کنیم و برای عملیاتی نمودن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرمان اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

سرپرست فرمانداری مینودشت اضافه کرد : گلزار مطهر شهدا نماد عزت و سربلندی کشور و کانون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که تسریع در امر ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار قرار دارد و اقدامات مطلوبی نیز از طرف مسئولان انجام‌شده، که قابل‌تقدیر است.

حسینی نیا در پایان خاطر نشان کرد: گلزار مطهر شهدا اماکن مقدس و متبرکی هستند که ساماندهی آن‌ها باید در جهت حفظ شأن و جایگاهشهدا در سطح جامعه وبا توجه به ارزش های فرهنگی نظام مقدس اسلامی باشد و این حداقل کاری است که می‌توان دراین راستا با هدف ماندگاری و معرفی فرهنگ ایثار و رشادت های شهداانجام داد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.