1401-07-08 05:55
921
0
81712
فرمانده سپاه آق قلا:

دفاع از ارزش های انقلاب وظیفه همه است

فرمانده سپاه آق قلا گفت: امروز رسالت همه ما دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است که این راه را با صلابت تر از گذشته با توسل به ائمه اطهار(ع) و رهنمون های مقام معظم رهبری طی کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدا با حضور سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه آق قلا ، هاشمی فرماندار ، مدیران دستگاه های اجرایی ، خانواده های شهدا و ایثارگر و مردم شهید پرور در روستای یامپی شهرستان آق قلا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان آق قلا اظهار داشت: امروز رسالت همه ما دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است که این راه را با صلابت تر از گذشته با توسل به ائمه اطهار(ع) و رهنمون های مقام معظم رهبری طی کنیم.

وی در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را امری ضروری دانست و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید نیز منتقل شود تا اینان بدانند برای هر وجب از این خاک، چه خونهایی ریخته شده و چه جوانانی به شهادت رسیدند.

 وی تاکید کرد: برگزاری یادواره های شهدا یکی از ابزارهای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و در کنار آن ، این مهم باعث ایجاد همدلی و وحدت بین مردم نیز می شود.

در پایان این مراسم از خانواده ای معظم شهدا والامقام روستا تقدیر و تجلیل بعمل آمد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.