1399-07-05 18:49
1386
0
70582
آشی که مدیران برای مردم مظلوم گلستان می پزند:

دعوت غیر فنی و غیر حرفه ای از ریاست سازمان فنی و حرفه ای

این آش؛ دعوت بی برنامه از معاون وزیر تعاون و ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور در استان گلستان بوده است.

به گزارش گلستان ما ؛ بیست و چهارمین سفر ریاست سازمان فنی حرفه ای کشور به استان مظلوم گلستان در شرایطی شکل گرفت که شاید شایسته بود مراسمی در شان و منزلت این حضور(البته با رعایت پروتکل های بهداشتی)در استان انجام شده و مسئولین استانی حضوری چشمگیر و حداکثری برای خوشامدگویی و شرکت در جلسات داشته باشند.

باید دید متولی این سفر که قطعا اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان بوده است با چه رویکردی اصرار داشته در اوج بی خبری و سکوت رسانه ای حتی بدون دعوت از مجمع نمایندگان استان از معاونت محترم وزیر تعاون و ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور استقبال کند؟؟!!!

این سفر دومین سفر در این سطح میباشد که در یکسال و نیم گذشته برای استان محروم گلستان اتفاق میوفتد که متاسفانه هیچ ثمره چشمگیری برای این استان نداشته است.

در سفر قبل سلیمان پاک سرشت بر مسند ریاست سازمان بوده و در سفر اخیر علی اوسط هاشمی سکاندار این پست شده است.

متاسفانه در سفر قبل هیچ عایدی برای استان نداشتیم اما امیدواریم در سفر هاشمی بر خلاف سفر قبل مطالبات جدی از ایشان صورت گرفته باشد و فنی و حرفه ای استان از وضعیت رکودی که مدتها در آن گرفتارست خارج شود.

نکته مشترک و قابل توجه در هر دو سفر استانی اینست که در دوره مدیریت حسینی طلب هر دو سفر انجام شده و اگر مطالبه ای جدی هم شکل نگرفته میتوان این ناتوانی را به ساز و کار مدیریتی ایشان نسبت داد، بالاخص در سفر دوم که از نمایندگان محترم مجلس و اهالی رسانه هیچ دعوتی بعمل نیامده است.

جای سوال است که وقتی سفری در این سطح در استان شکل می گیرد میبایست رسانه ها اخبار مربوط به سفر را منتشر کنند و بر دامنه گسترش موج مطالبه گری حاصل از این حضور با اخذ ره آورد بیشتر برای استان بیافزایند اما متاسفانه غیبت اهالی رسانه که در اثر غفلت مدیران فنی حرفه ای استان شکل گرفت جای بررسی و تامل بیشتر دارد.

جالبتر اینکه برخلاف حضور کوتاه و نیم روزه بسیاری از مسئولین در بازدیدهای استانی حضوره جناب هاشمی در استان گلستان تا ۳روز بطول انجامید و ایشان افتخاری بس عظیم بر اهالی گلستان بابت این حضور دادند اما گویی دستهایی همیشه درکارند تا انتفاع حداکثری بابت حضور مسئولین عالیرتبه کشوری در استان نصیب مردم نگردد.

بد نیست آمار و ارقامی که در این سفر استانی به ریاست سازمان فنی و حرفه ای ارائه شده بصورت میدانی و عملیاتی در اختیار مردم و دلسوزان قرار گیرد تا بدانیم چه تصور و ذهنیتی با این آمار و ارقام در ذهن ایشان از وضعیت موجود استان شکل گرفته است.

این سفر ۲ روزه در سومین روز خود یعنی جمعه ظهر پایان پذیرفت و برنامه های بازدید این مقام محترم کشوری با دیدار از ۲ مرکز فنی حرفه ای در استان و جلسه استانداری،حضور در اتاق بازرگانی استان، نشست دانشگاه غیر انتفاعی لامعی و دانشگاه آزاد آزادشهر پایان پذیرفت.

جای آن دارد مسئولین برنامه ریز باهر نیتی که نسبت به برنامه ریزی برای این سفر داشتند از مردم استان،مجمع نمایندگان استان و اهالی رسانه عذر خواهی رسمی و جدی کنند هرچند جبران مافاتی بر کوتاهی مدیریتی ایشان نخواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.