1401-11-15 03:45
173
0
83371
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن به دنبال شکاف بین مردم و نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن در قرارگاه عملیاتی خود در حال طراحی نقشه‌ای است تا مردم در تصمیم خود اشتباه کرده و نظام جمهوری اسلامی را تنها بگذارند.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی در مراسم جشن انقلاب و ولادت حضرت علی(ع) که با حضور کارکنان بنیاد مسکن استان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف دست پیدا کرده اما مشکل ما این است که این دستاوردها و موفقیت ها را نمی بینیم و یا انها را قدر نمی دانیم. دشمن از این نقطه ضعف ما استفاده کرده و تمامی این دستاوردها را به گونه ای دیگر بیان می کند.

وی تصریح کرد: در اتفاقات چند ماه گذشته دشمن با استفاده از ۲۴۰ شبکه ماهواره فارسی زبان به صورت شبانه روزی در حال تبلیغات دروغ بود و در این مسیر توانست آسیب هایی نیز بر کشور و مردم وارد کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد  عریانی، بی بندوباری، بی حجابی، از هم پاشیدن کانون خانواده، فساد و غیره از جمله پیامدهایی بود که دشمن سعی داشت در این اتفاقات آن را رواج دهد.

وی با اشاره به پیچیدگی اتفاقات اخیر دشمن ادامه داد: شاید دور از ذهن و باور باشد اما ابعاد طراحی های دشمن در اتفاقات اخیر بسیار پیچیده تر از ابعاد طراحی های انها در ۴۴ سال گذشته و حتی جنگ تحمیلی بود و به قول فرمایشات رهبر معظم انقلاب، طراحی دشمن خوب بود اما در محاسبات خود که همانا همراهی مردم با توطئه هایشان اشتباه کرده و مردم با انها همراه نشدند.

سردار ملک شاهکوهی گفت: بعد از شکست دشمن در اتفاقات اخیر، دشمن در قرارگاه عملیاتی خود در حال طراحی نقشه جدید بوده و در این طراحی ضمن ایجاد ناامنی در بین مردم جامعه تلاش دارد تا مردم در تصمیمات خود اشتباه کرده و نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب را تنها بگذارنند. همه ما باید هوشیار باشیم زیرا اگر اصل نظام آسیب ببیند همه ما آسیب خواهیم دید.

وی بیان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب در محله و منطقه خود را به زبان گویا و ساده برای فرزندان و نسل جدید بازگو کنیم تا نسل جوان بداند انقلاب اسلامی برای مردم ایران چه کارهایی کرده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.