1401-09-16 15:27
240
0
82540
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

دشمن به دنبال اضمحلال جبهه حق است/جنگ دشمن را در فضای مجازی باید باور کنیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اهمیت فضای مجازی به میزان فضای حقیقی است و دشمن بر این مسئله تمرکز دارد و در تلاش است با پیشرفت هایی که در این زمینه داشته زمینه اضمحلال جبهه حق را رقم بزند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام عباس گرزین عصر امروز در نشست فعالین فضای مجازی استان گلستان که با موضوع نقش جایگاه سواد فضای مجازی در تحولات جهان امروز که با حضور مجید اسماعیلی برگزار شد، اظهار کرد: در یک جنگ تمام عیار واقعی و حقیقی قرار داریم و امروز در میدان جنگ هستیم و در وقایع اخیر در طول 75 روز گذشته این مسئله کاملا ملموس شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اهمیت فضای مجازی به میزان فضای حقیقی است و دشمن بر این مسئله تمرکز دارد و در تلاش است با پیشرفت هایی که در این زمینه داشته زمینه اضمحلال جبهه حق را رقم بزند.

گرزین بیان کرد: به فضل الهیی دشمن به نتیجه نخواهد رسید و لازمه آن این است که همت و اراده ما برای پیروزی جبهه حق بیش از گذشته باشد و با یک مجاهدت گسترده تر هزینه های این تقابل را برای جبهه حق کاهش دهیم.

وی افزود: از همت و هم افزایی که منجر به برگزاری این جلسه شد قدردانی می کنیم و امید داریم با یک ضرب آهنگ بیشتری شاهد تلاش بیشتری در این زمینه از سوی این رسانه های انقلابی استان باشیم.

گفتنی است این مراسم با تلاش فضای مجازی بسیج، سراج، بسیج رسانه، تبلیغات اسلامی برگزار شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.