1401-12-07 18:10
656
0
83784

دستگیری کلاهبردار میلیاردی خودرو در سایت دیوار

فرمانده انتظامی گرگان گفت: ماموران کلانتری 12 گرگان با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما؛ علی تجری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به عنوان خرید و فروش حواله خودرو ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران کلانتری 12 گرگان با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

تجری تصریح کرد: متهم با شیوه و شگرد ثبت نام شهروندان و فروش حواله خودرو بیش از یک میلیارد کلاهبرداری  داشته که توسط پلیس دستگیر و درتحقیقات پلیسی و در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اعتراف متهم به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش خودرو و کلاهبرداری میلیاردی، پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

تجری با اشاره به اینکه تاکنون 2 نفر از مال باختگان شناسایی و جهت طرح شکایت به پلیس دعوت شده اند، از شهروندان درخواست کرد: چنانچه افرادی با این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در پایان به شهروندان توصیه کرد: آموزش های پلیسی را جدی گرفته تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند و هرگونه ثبت نام،خرید و فروش خودرو را در نمایندگی های معتبر و دارای مجوز قانونی انجام دهند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.