1399-11-02 11:32
898
0
72762

دستگیری کلاهبردار با 4 میلیارد کلاهبرداری در رامیان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رامیان گفت: متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات موجود به 13 فقره کلاهبرداری به ارزش 4 میلیارد ریال اقرار کرد.

به گزارش گلستان ما، "ابوالفضل وزیری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی های مقدماتی پلیس مشخص شد، مالباختگان که اکثرا کشاورز بودند، اقدام به ثبت آگهی محصولات خود در سایت های فروش کالا کرده که متهم پس از شناسایی و جلب اعتمادشان، با آنان قرار حضوری برای خرید می گذاشته است.

وزیری گفت: پس از بارگیری محصولات مورد نظر توسط متهم که غالبا با یک وانت اجاره ای انجام می شده است، وی به بهانه واریز وجه از طریق دستگاه عابربانک محل را ترک کرده و دیگر پاسخگوی فروشندگان نبوده است.

فرمانده انتظامی رامیان اظهار داشت: در همین راستا اقدامات تخصصی پلیس آغاز شد و با اشراف اطلاعاتی ماموران، مشخص شد متهم قصد کلاهبرداری از شهروندی دیگر را دارد که قبل از هرگونه اقدامی با سرعت عمل پلیس دستگیر شد.

وزیری گفت: متهم در مقر انتظامی و پس از مواجهه با مستندات موجود به 13 فقره کلاهبرداری به ارزش 4 میلیارد ریال اقرار کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، افزود: چنانچه شهروندانی با این شیوه در سایت های دیوار و شیپور مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان رامیان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.