1399-09-24 13:46
994
0
72072

دستگیری قاتل مرد ۵۵ ساله در آزادشهر

فرمانده نیروی انتظامی آزادشهر گفت: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل مرد ۵۵ ساله شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ سید داوود حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، گفت: برابر گزارش واصله مبنی بر کشف جسد مردی ۵۵ ساله در حاشیه جاده یکی از روستاهای نگین شهر، شناسايي و دستگيري قاتل يا قاتلین به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات اولیه و اخذ نظریه پزشکی قانونی مشخص گردید مقتول به دلیل ضربه وارده توسط یک جسم سنگین و برنده به قتل رسیده است .

حسینی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: در تحقيقات تخصصي بعمل آمده و ارائه مدارك و مستندات موجود، متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگيزه قتل را مشکلات شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در پایان با اشاره به اینکه قاتل فردی شرور و دارای سوابق متعدد بوده، افزود:متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.