1400-04-03 17:43
768
0
75144

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در گنبد کاووس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: سرانجام ماموران موفق شدند ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی، به درگیری پایان داده و 5 نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری را نیز دستگیر کنند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ رضا رضی اظهار داشت: بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای آق قلا، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی آن شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین در یکی از نقاط روستا توقف کرده بوده که تعدادی از اهالی به آن ها مشکوک شده و به سمت خودرو می روند که در این لحظه راننده پراید اقدام به فرار به سمت یکی از روستاهای گنبد کاووس می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: پس از فرار راننده، عده ای شایعه آدم ربایی را در روستا پخش کردند که بدنبال آن تعدادی از اهالی اقدام به تعقیب خودرو کرده و زمانیکه راننده پراید در یکی از روستاهای گنبدکاووس قصد رفتن به منزل اقوامش را داشت، نزاع و درگیری فی ما بین وی و بستگانش با افرادی که در تعقیبش بودند شدت گرفت که منجر به تخریب خودرو پراید و همچنین شلیک تیر هوایی شد.

سرهنگ رضی با بیان اینکه پس از بررسی دقیق ماموران انتظامی شهرستان آق قلا و گنبدکاووس مشخص شد خبر آدم ربایی کذب می باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ازدحام جمعیت، فرمانده و تعدادی از ماموران انتظامی گنبد کاووس سریعا به روستای محل درگیری رفته و اقدام به متفرق کردن جمعیت کردند.

وی افزود: سرانجام ماموران موفق شدند ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی، به درگیری پایان داده و 5 نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری را نیز دستگیر کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.