1401-02-20 14:07
352
0
79938
فرمانده انتظامي گنبدكاووس خبر داد؛

دستگیری سارق موتورسيكلت در گنبدکاووس/ اعتراف به 8 فقره سرقت

سرهنگ علی فر گفت: ر تحقيقات تخصصي و فني، متهم با قرار گرفتن در برابر مستندات پليس به 8 فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كه تعداد 4 دستگاه موتورسيكلت سرقتي از مخفيگاه متهم ومالخران كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "محمود علي فر" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در سطح حوزه استحفاظي شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران كلانتري12 با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند يك نفرسارق سابقه دار به همراه 3 مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: ‌در تحقيقات تخصصي و فني، متهم با قرار گرفتن در برابر مستندات پليس به 8 فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كه تعداد 4 دستگاه موتورسيكلت سرقتي از مخفيگاه متهم ومالخران كشف و به مالباختگان تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس با اشاره به اينكه متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، ازشهروندان خواست: وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني مجهز و از رها کردن موتورسيکلت خود بدون قفل مطمئن جدا خودداري کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را به پليس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.