1398-09-30 14:38
2342
1
66708
رئیس کل دادگستری استان گلستان خبر داد؛

دستگیری اعضای باند تجاوز به عنف در گرگان

رئیس کل دادگستری استان گلستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند متجاوزان به عنف در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان در این رابطه اظهار کرد: اعضای این باند در پوشش مسافرکش دست به این اقدام مجرمانه می زدند و از اعمال شنیع خود فیلم گرفته و قربانیان را تهدید می کردند در صورت شکایت، فیلم را در فضای مجازی پخش می کنند.

وی درباره روش کار این باند ۸ نفره گفت: دو نفر از اعضای باند یکی به عنوان راننده و دیگری به عنوان مسافر در صندلی جلوی خودرو  پراید با شیشه های دودی می نشستند و در محل های شلوغ و پر رفت و آمد شهر گرگان، زنان و دختران تنها را سوار می کردند و با تهدید چاقو، قربانیان را به مخفیگاه خود در یکی از شهرهای اطراف گرگان می بردند.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: نخستین شکایت از اعضای این باند مرداد امسال زمانی در دادگستری ثبت شد که  یکی از قربانیان، شجاعت به خرج داد و با طرح شکایت سبب تشکیل این پرونده شد.

هاشمیان با بیان اینکه طی مدت  کوتاهی دو قربانی دیگر هم که با این روش گرفتار شده بودند نیز شکایت کردند، گفت: همین امر قاضی پرونده را به این نتیجه رساند که پای یک باند تبهکار در میان است و به صورت ویژه کار تحقیقات و بررسی شواهد و مدارک را آغاز کرد که در مدت کوتاهی اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان یادآور شد: اعضای این باند 8 نفرند که 7 نفرشان دستگیر شده اند و یک نفر دیگر تحت تعقیب است.

هاشمیان با بیان اینکه احتمالا تعداد قربانیان این باند تبهکار بیشتر هستند گفت: افراد آسیب دیده از این باند برای طرح شکایت به شعبه دو کیفری یک استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (بلوار کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل استان مراجعه کنند.

این مقام ارشد قضایی استان با بیان این که رسیدگی به پرونده اعضای این باند شیطانی را دو قاضی پیشکسوت و توانمند استان بر عهده دارند گفت: در کوتاه‌ترین زمان اعضای این باند به سزای اعمال شنیع  خود می رسند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

چند سال زندان و ازاد میشن دیگه

0
0
پاسخ
1398-10-01 00:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.