1401-04-18 16:50
570
0
80743

دستگيري قاتل کمتر از 2 ساعت در آق قلا

فرمانده انتظامي شهرستان "آق قلا" گفت: متهم کمتر از 2 ساعت پس از وقوع قتل دستگير و پس از انتقال به پلیس آگاهي شهرستان در تحقيقات تخصصی، به جرم خود اعتراف و انگيزه خود را اختلافات خانوادگي بيان کرد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ اکبر سجادی فرمانده انتظامي شهرستان "آق قلا" گفت: به دنبال تماس با مرکز فوريت هاي 110 مبني بر وقوع يک فقره نزاع خانوادگي در شهر آق قلا، اکيپي از کارآگاهان پليس آگاهي در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسي های صورت گرفته مشخص شد، فردي حدوداً 40 ساله بر اثر ضربات جسم سنگین و تبر مجروح و بلافاصله فوت نموده بود.

سرهنگ سجادي تصریح کرد: متهم کمتر از 2 ساعت پس از وقوع قتل دستگير و پس از انتقال به پلیس آگاهي شهرستان در تحقيقات تخصصی، به جرم خود اعتراف و انگيزه خود را اختلافات خانوادگي بيان کرد.

سجادی گفت: خانواده ها توجه داشته باشند که بهترين و ايمن ترين راه براي حل مشکلات و دعاوي، مجراي قانون است.

فرمانده انتظامي شهرستان آق قلا، با بيان اين که شهروندان براي احقاق حق و مطالبات خود از ديگران بجاي استفاده از خشونت و شيوه هاي غير قانوني، به مراجع قضائي مراجعه کنند تا شاهد اينچنين اتفاقات ناگواري نباشيم، گفت: امنيت مردم خط قرمز پليس است و چنانچه افرادي بخواهند امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بياندازند پليس با جديت با آنان برخورد قانوني خواهد کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.