1400-03-01 20:17
1132
0
74679

دستور ویژه فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری عامل تبرکشی در گرگان/ متهمان شناسایی شده اند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستور ویژه سردار "دادگر" برای دستگیری عامل تبرکشی در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ "رضا رضی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: شب گذشته بدنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری شدید در کمربندی گرگان حوالی خط زنگیان، بلافاصله ماموران آگاهی و اطلاعات کلانتری 13 شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل و برابر اعلام حاضران مشخص شد راننده و سرنشین یک دستگاه پژو پارس با راننده خودرو پژو آردی درگیر و با ضربات تبر وی را مجروح کرده و از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه مجروح بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد مضروب بدلیل ضربات تبر از چند ناحیه پا، دست و کمر و سر مجروح شده و حال عمومی وی رضایت بخش نمی باشد. 

این مقام انتظامی افزود: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران، هویت ضاربان شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان از نخستین لحظات وقوع درگیری در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ رضی تصریح کرد: طی بررسی های ماموران مشخص شد ضاربان و مجروح از دوستان چندین ساله بوده اند که بدنبال یکسری اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند.

وی با اشاره به پیگیری و دستور فرمانده انتظامی گلستان برای دستگیری هرچه سریعتر عامل تبرکشی، گفت: پرونده در اختیار تیمی ویژه از ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
 

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.