1400-05-04 10:18
1122
0
75507
نخبه گلستانی روی ریل موفقیت؛

دانشجوی نخبه گلستانی «می توانیم» را در عمل ثابت کرد/ آینده امیدوار کننده در انتظار "حسن موسی زاده"

موسی خانی با اختراع «تخت هوشمند برای سالمندان و افراد ناتوان»و کسب مدال طلای جهانی در کنار موفقیت های بینظیر علمی در اوج تحریم ها، «می توانیم» را در عمل ثابت کرد.

به گزارش گلستان ما؛ نخستین بار که در این پایگاه خبری با او گفتگویی انجام دادم در صحبتهایش گفت آینده ای خواهم ساخت که گذشته ام در مقابلش زانو بزند؛ حالاپنج سال از گفتگو با دانشجوی نخبه حسن موسی زاده می گذرد .

او اکنون دانشجوی مقطع دکتری روانشناسی دانشگاه لهستان است.

حسن موسی زاده، متولد سال ۱۳۷۰ روستای قراول حاجی تاجی شهرستان کلاله و در خانوادهای ۹نفره متولد شد .

وی برادر دوقلوی دیگری به نام حسین دارد که او هم از نخبگان و پژوهشگران برتر است.

اکنون حسین در کشور مجارستان و حسن در لهستان در مقطع دکتری درس میخوانند و قرار است بعد از پایان تحصیلات به کشور برگردند و خدمت کنند.

حسن موسی زاده مقطع کارشناسی را در دانشگاه دولتی بجنورد و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد گرگان گذراند و مهر سال 99 توانست به سبب ثبت اختراعات و مقالاتی که داشته در دانشگاه لهستان بورسیه شود وامروز یکی از دانشجویان ممتاز آن دانشگاه در مقطع دکتری است که مدالهای طلای مختلف را کسب کرده است.

او عضو رسمی فدراسیون بین المللی اختراعات، عضو انجمن نخبگان، انجمن علمی خواب آمریکا، عضو انجمن مطالعات سالمندشناسی اروپا ، عضو انجمن دانشجویان بین المللی جهان، عضو باشگاه پژوهشگران جوان و عضو انجمن روانشناسی هم هست.

حسن موسی زاده می گوید: با همان پشتکار و علاقه کارهای پژوهشی را ادامه دادم  و همانگونه که در مقطع کارشناسی ارشد اختراعاتی را ثبت کردم  در دکتری هم این روند ادامه پیدا کرده است.

او دو مدال طلا را درمسابقات جهانی اختراعات کسب  کرده که این مسابقات زیر نظر فدراسیون بین الملی اختراعات جهان؛ فدراسیون مخترعین و وزارت علوم کشور لهستان  وبا حضور گسترده انجمن های علمی و فدراسیون های بین المللی اختراعات کشور های مختلف اروپایی و با شرکت بیش از ۲۰ ملیت در کشور لهستان برگزار شد.

این نخبه گلستانی در مورد اختراع خود می گوید : توانستم تخت هوشمندی برای سالمندان و افراد ناتوان اختراع  و مدال طلای  مسابقات را کسب کنم.

این مخترع جوان ادامه می دهد: بازار هدف اختراعم، خانه های سالمندان، مراکز نگهداری از کودکان ناتوان، بیمارستان ها و منازل است. و قرار است به زودی در کشور سوئیس ثبت جهانی شود.

موسی زاده  همچنین سه مقاله علمی پژوهشی،۴مقاله تخصصی در رشته روانشناسی، تعداد قابل توجهی مقالات آی اس آی و چاپ در مجلات خارج از کشور، ارائه بیش از ۴۰مقاله به صورت سخنرانی و کسب رتبه برتر مقاله در کنفرانس های بین الملی و ملی، ارائه بیش از ۵ مقاله و کسب عنوان مقاله برتر در جشنواره های دانشجویی و فرهنگی را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.