1393-05-15 19:17
1425
0
580
غلامرضا ولی پور :

خبرنگاران بقای حقیقت را بر بقای خود ترجیح می دهند

قائم مقام مدیرمسئول یاپراق، گفت: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند و بقای حقیقت را بر بقای خود ترجیح می دهند.

به گزارش گلستان ما ؛"غلامرضا ولی پور" در گفتگو با خبرنگار گلستان ما افزود: "قلم" در آموزه های دینی ما از چنان جایگاهی برخوردار است که پروردگار متعال به آن سوگند یاد می کند.

سرپرست روزنامه شهروند در استان گلستان، با بیان اینکه ارزش قلم زمانی جلوه گر می شود که اسباب ارتقای سطح دانش و بینش را فراهم کند، افزود: این رسالت مهم بر دوش خبرنگارانی قرار دارد که همواره بر مدار دیدارها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن، سیراب شود.

ولی پور، گفت: بالندگی جوانه های فرهنگ هر جامعه مرهون تلاش فرهنگ مدارانی است که صبر و عشق را توشه ی راه دشوار رسیدن به بلندای روشن دانایی ساخته اند.

سرپرست روزنامه سیاست روز در استان گلستان، با اشاره به اینکه خبرنگاران در صورت پای بندی به اخلاق حرفه ای روزنامه نگاری و بهره مندی از توانمندی فردی و شیوه های موثر اطلاع رسانی، می توانند نقش بسزایی در ارتقای طراز دانایی و آگاهی جامعه ایفا کنند، افزود: رسیدگی به وضعیت معیشتی، مسکن، بیمه و تثبیت جایگاه شغلی آنان باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.