1401-08-13 09:29
796
0
82108
مردم گلستان بساط فتنه را بر می چینند؛

حماسه 9 دی دیگر اینبار در 13 آبان/ راهپیمایی 13 آبان در 26 نقطه گلستان برگزار می‌شود

دشمن با آشوب های اخیر زن را به ولنگاری، زندگی را حصار در آتش و آشوب و آزادی را به مسلخ خیابان ها کشید، در حالی امروز 13 آبان برگزار می شود که دیگر ارشام نمی تواند در این مراسم شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بدهد و آرتین در غصه شاهچراغ است.

به گزارش گلستان ما؛ مردم ولایتمدار و با بصیرت گلستان که از آغاز فتنه آمریکایی و صهیونیستی صف خود را از فتنه گران جدا کرده بودند اینبار درصدد هستند که با حضور گسترده خود در 13 آبان برای همیشه بساط فتنه گری را برچینند و به جوانان فریب خورده بگویند که به صف انقلاب برگردید.

به گزارش گلستان ما؛ همه چیز آماده برگزاری حماسه دیگری در استان گلستان است، 13 آبان امسال جلوه دیگری دارد چرا که پیش از رسیدن این روز دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه و خدشه به انقلاب اسلامی وارد کرده است.

مردم ولایتمدار و با بصیرت گلستان که از آغاز فتنه آمریکایی و صهیونیستی صف خود را از فتنه گران جدا کرده بودند اینبار درصدد هستند که با حضور گسترده خود در 13 آبان برای همیشه بساط فتنه گری را برچینند و به جوانان فریب خورده بگویند که به صف انقلاب برگردید.

دشمن با آشوب های اخیر زن را به ولنگاری، زندگی را حصار در آتش و آشوب  و آزادی را به مسلخ خیابان ها کشید، در حالی امروز 13 آبان برگزار می شود که دیگر ارشام نمی تواند در این مراسم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بدهد و آرتین در غصه شاهچراغ است.

مردم از این آشوب ها صبرشان لبریز شده و امروز با حضور حماسی خود در 13 آبان حماسه دیگری از جنس 9 دی خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.