1398-11-01 09:06
786
0
67218
فرزند آیت الله میبدی:

حرکت برمدار علم و عقل از ویژگی های شاخص آیت الله میبدی بود / بجز سه ماه آخر عمر، اصلا ایشان را بیکار ندیدم

فرزند آیت الله میبدی در مورد پدرش اظهار کرد: آیت الله میبدی در تمام زمینه های علوم اسلامی ورود کرده بود و به مطالعه و علم افزایی اهمام بی نظیری داشت، در عین حال از تمامی امکانات روز در جهت تحقیق و مطالعه بهره می برد.

به گزارش گلستان ما، ، فرزند آیت الله میبدی، در دویست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که با دستورکار بررسی لوایح و نامه های رسیده و همچنین یادمان حضرت آیت الله میبدی، در مورد این عالم بزرگوار اظهار داشت: یکی از خصوصیات بارز ایشان حرکت برمدار علم و عقل بود همچنین ایشان بسیار اهل تقوا و پرهیزگاری بود و من کمتر کسی به این باریک بینی دیده ام.

فرزند آیت الله میبدی اضافه کرد:  این عالم گرانقدر در تمام زمینه های علوم اسلامی ورود کرده بود و به مطالعه و علم افزایی اهمام بی نظیری داشت، در عین حال از تمامی امکانات روز در جهت تحقیق و مطالعه بهره می برد و به علم آموزی بسیار احترام می گذاشت، تا آنجا که قبل از 3 ماه آخر عمر، به یاد ندارم ایشان را بیکار دیده باشم.

وی افزود: دیگر ویژگی شاخص ایشان داشتن روحی شکرگزار بود، به طوری که در وجود خود نسبت به مردم همیشه احساس قدردانی و سپاس داشت، من نیز از همه مردم بخاطر حضور در مراسمات درگذشت ایشان متشکرم و مطمئنم که روح بزرگوار ایشان نیز از مردم گرگان خوشنود و شاکر است.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.