1393-05-15 19:18
3070
2
593

جوابیه سایت عدالت خواهان گلستان به اطلاعیه تکذبیه شهرداری بندرترکمن ....! !

در بدو از  آقای استاندار - آقای منتظری مسئول حراست استانداری - و از آقای  چراغعلی میخواهیم جهت بررسی و صحت و سقم اشتغال نامبردگان ،چند کارشناس از سوی استانداری به شهرداری بندرترکمن اعزام نمایند . 

به گزارش گلستان ما به نقل از عدالت خواهان گلستان ؛ در پی درج خبری تحت عنوان استخدام در شهرداری بندرترکمن ( فوری ) .....!! شهرداری بندرترکمن مبادرت به صدور اطلاعیه  آنهم با آرم دستگاه قضایی نمود!!! .. وی در این اطلاعیه اشتغال افراد مورد نظر را تکذیب نمود و ....

جوابیه سایت عدالت خواهان گلستان  به اطلاعیه شهرداری جناب آقای خوجه

شهردارمحترم بندرترکمندر سایت شهرداری بندرترکمن اطلاعیه ای را مشاهده کردم که از دیدنش هم خوشحال شدم وهم ناراحت ! !

خوشحال از اینکه بالاخره در صدد جوابگویی به افکار عمومی برآمدید و احساس کردید که مردم عدالت خواه بندرترکمن لیاقت و شایستگی شنیدن جواب مسئولین شهرشان را دارند .

ناراحت از اینکه خیلی ساده و بی محابا و بدون هیچگونه مدرک و سندی اعلام نموده اید خبر منتشر شده در سایت عدالت خواهان گلستان " واقعیت ندارد " ! ! !گرچه اصل خبر از سایت دیگری ( دلسوز ) برداشته شد و نویسنده آن آقای امید . ص میباشد .

و اما  اگر از استخدام های انجام شده در شهرداری بی خبر هستید و یا خودتان را به بی خبری زده اید تک تک موارد ذکرشده در خبر استخدام در شهرداری را مستند و با مدرک و دلیل به اطلاع  مردم شریف بندرترکمن ،حضرتعالی  و اعضای محترم شورای شهر می رسانم .

1-    اگر داماد خانواده یکی از اعضای شورای شهر باشید می توانید فعلا در واحد فضای سبز مشغول بکار شوید مثل آقای جمال الدین اونبکی داماد حالجان چوگان ! !( حضور نامبرده در واحد فضای سبز را آقای حالجان چوگان و همه کارگران شهرداری تأیید کرده اند ..)

2-    اگر برادرعضو شورای شهر باشید نانتان در روغن است . راحت و بدون سابقه کار و بدون مدارک علمی بالا می توانید فعلا تحت عنوان مشاور شهردار استخدام شوید تا در آینده ای نه چندان دور بلافاصله پله های ترقی را جهشی بپیمایید مثل عزیزاله پورقاز برادر علی پورقاز! ! ( پرداخت حقوق به نامبرده بدون انجام هیچ کاری و عدم حضور درشهرداری را همه کارکنان شهرداری و تعدادی از اعضای شورا تأیید کرده اند ...)

3-    یکی دیگر از روشهای استخدام هم به این شکل است ابتدا تحت عنوان راننده ، کارگریا نگهبان استخدام شوید و اگر شانس و اقبال با شما یار بود و دایی تان عضو شورا شود سریعا رانندگی و کامیون را بی خیالش شوید و بیایید در واحد شهرسازی کار کنید مثل اسماعیل توماج خواهر زاده جبار ایری! !( می توانید قرارداد نامبرده را ملاحظه نمایید که تحت عنوان راننده سنگین واحد عمران قرارداد دارد ولی بنا به دستور شفاهی جنابعالی در واحد شهرسازی مشغول کار شدند که همه مردم شاهد این امر هستند .)

4-    یکی دیگر از روشها تحمیل کردن خود به هرقیمتی در سازمان حمل ونقل به مدت کوتاه والبته با سفارش اعضای محترم شورای شهر است تا در فرصت مناسب و درزمان غفلت مردم و مسئولین نظارتی به شهرداری منتقل شوید که برای این کار ظاهرا نیازی به اخذ نظر گزینش و حراست هم نمی باشد مثل خانم نعیمه توماج که بدون قرارداد وبدون بیمه و بدون نظر گزینش وحراست در سازمان مشغول بکار بود با سفارش جبار ایری و علی پورقاز وحالجان چوگان ! !( قرارداد نامبرده با شهرداری از ابتدای تیرماه 93منعقد شده ولی نامبرده از سال گذشته در سازمان حمل ونقل مشغول بکار بوده اند البته بدون تأییدیه حراست ! ! ! هم اکنون نیز قراردادشان فضای سبز است ولی مسئول روابط عمومی شهرداری شده اند ! ! )

5-    اگر هم شهردارسابق یکی از شهرهای اطراف بوده باشید و به دلیل عملکرد ضعیفتان شهر خودتان شمارا قبول نکرده باشد و وزارت کشور هم با استخدام شما مخالفت کرده باشد اصلا غصه نخورید به راحتی می توانید با شگردهایی از قبیل مشاور شهردار و... جذب شهرداری بندرترکمن شوید و اصلا هم مهم نیست که وزارت کشور ابلاغ کرده استخدام شهرداران خاتمه خدمت یافته در شهرداریها ممنوع است مثل بهرام بالغچی شهردار سابق گمیشان که وقتی شهرداری گمیشان ایشان را قبول نکرد با وساطت جبار ایری به شهرداری بندرترکمن آمد ! !( نامه های استانداری مبنی بر ممنوعیت استخدام شهرداران خاتمه خدمت یافته و صورتجلسه شورای اداری واستخدامی استان مبنی بر عدم موافقت با اشتغال ایشان در شهرداری بندرترکمن نزد مدیریت سایت موجود می باشد ! ! ولی نامبرده با قرارداد فضای سبز در واحد شهرسازی مشغول بکار هستند آنهم واحد تخلفات ساختمانی ! ! البته نامه گزینش نامبرده نیز اما و اگرهایی دارد که توصیه می کنم دقیق تر بررسی نمایید .)

6-    اگر عموی یکی از اعضای شورای شهر باشید و رانندگی مینی بوس هم بلد باشید که کارتان خیلی راحت است . به هر قیمتی شده استخدامتان می کنند حتی اگر لازم باشد شش ماه مینی بوس درپارکینگ شهرداری خاک بخورد . چون اصل بر این است که اگرقرار باشد عموی شورا به عنوان راننده استخدام نشود همان بهتر که مینی بوس خاک بخورد مثل طاهر پورقاز عموی علی پورقاز ! ! !( مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر استخدام نامبرده و مخالفت فرمانداری ... بیچاره مینی بوس که همچنان دارد خاک می خورد ...اگر وقت کردید و شهرداری تشریف بردید در بارکینگ ضلع شمالی محوطه با رنگ زردش داد می زند که کسی به داد من برسد ! ! ! )

7-    اگر فرزند باجناق یکی از اعضای شورای شهر باشید و حاضر باشید که در خرید موزاییک به نام شما و به کام عضو شورا مشارکت کنید به راحتی می توانید " بازرس سازمان حمل ونقل " شوید مثل عبدالحکیم سقلی فرزند با جناق جبار ایری ! ! ! ( نامبرده هم اکنون دردبیرخانه سازمان حمل ونقل مشغول بکارشده البته قراردادش رانندگی است ! ! )

8-    اگر در انتخابات برای یکی از اعضای شورای شهر سنگ تمام گذاشته باشید می توانید تا اطلاع ثانوی در خدمات شهری یا فضای سبز مشغول شوید و به آرامی در واحد نوسازی یا شهرسازی نفوذ کنید بدون اینکه کسی متوجه شود مثل آنا قلیچ کر فامیل رجب پور و عزیز ایری باجناق جبار ایری ! ! ( هردونفر هم اکنون در واحد نوسازی مشغول بکار هستند ... ضمنا از چهار نفر شاغل در واحد نوسازی یکی باجناق شورای شهر است و دیگری خواهر زاده شورای شهر ! ! ! )

9-    یکی دیگر از روشها این است که فعلا به عنوان رنگ کاریا نقاش بلوارهای شهر را رنگ بزنید تا در فرصت مقتضی و وقتی مردم و مسئولین نظارتی خوابند یک شبه کارگر شرکتی شوید بعد هم دفتری شوید و بعد هم تبدیل وضعیت قراردادی شوید و بعد از مدت کوتاهی دنیا به کامتان خواهد بود مثل مجید ایری با جناق محمد بردی کمی (شهردارسابق ) که با وساطت علی پورقاز و جبار ایری وجلیل قره جه ( از نزدیکان شهردار) جذب شده است !! ( نامبرده درابتدا بعنوان رنگ کار بلوارجذب شهرداری شد بعد از مدتی کوتاه بعنوان نگهبان بارک موتوری مشغول شد و بنابر آخرین اخبار واصله جدیدا بنابه دلایلی اخراج شده است ! ! )

10-    یکی دیگر از روشها این است که یکی از رانندگان سنگین را تحریک کنید که با روابط و نفوذ خود درشورای شهردر واحد نوسازی کار کند و بلافاصله با نشان دادن گواهینامه پایه یک به عنوان راننده استخدام شوید مثل استخدام کمال الدین بایرامی با تحریک اسماعیل توماج خواهر زاده جبار ایری ! ! ( نامبرده هم اکنون بعنوان راننده در واحدهای خدمات شهری و عمران مشغول بکار است ولی حقوقش را از شرکت طرف قرارداد شهرداری دریافت می کند . )آقای شهردار! ! !

کدام یک از موارد بالا واقعیت ندارد ؟ ؟ چرا بدون هیچ دلیل و مدرکی در سایت شهرداری که با هزینه بیت المال مدیریت می شود سایتی معتبر و مستند و عدالت خواه را متهم به انتشار اخبار دروغ می کنید ؟ ؟

اگر فکر می کنید که مردم در جریان امور شهرداری نیستند و راحت با صدور یک اطلاعیه در سایت شهرداری می توانید افکار عمومی را توجیه کنید سخت در اشتباهید آقای شهردار ! ! !

صرفا جهت اطلاع جنابعالی و اعضای شورای شهر عرض می کنم که تمامی اخبار و مدارک و مستندات توسط همین مردمی تهیه و تنظیم شده که شما فکر می کنید از هیچ چیز خبر ندارند ! ! !

اگر افکارعمومی را هم به هر طریقی توجیه کنید بازهم خدایی هست که همیشه ناظر بر اعمال ماست .... یادمان باشد همه در برابربیت المال و حق الناس باید جوابگو باشیم آقای شهردار ! ! !

جناب شهردار !!حضرت مي‌فرمايند، پارتي‌بازي و باندبازي و تبارگرايي در حكومت، محاربه با دين است. اميرالمؤمنين(ع)، علاوه بر افرادي كه اسلحه برمي‌دارند و عليه حكومت اسلامي مي‌جنگند و امنيت عمومي را بر هم مي‌زنند، كساني را كه در حكومت اسلامي، مسئوليت دارند و رانت‌خواري و سوءاستفاده شخصي و قبيله‌اي مي‌كنند، محارب مي‌خواند.

حضرت امير دست‌كم دو جا در نامه مالك اشتر مي‌فرمايد: اينان با خدا و رسول خدا اعلام جنگ كرده‌اند و محارب هستند. مي‌فرمايد: «انصف الله و انصف الناس»؛ با خدا و مردم انصاف داشته باش. خود و خويشانت و آنان كه در باند و حزب تو هستند، سوءاستفاده نكنيد، در غير اين صورت،‌ عادل نيستي و ستم كرده‌اي و هر كس كه به مردم ستم كند، گذشته از مردم كه دشمن او مي‌شوند، خود خداوند دشمن اوست. پس كسي كه در حكومت ديني، سوءاستفاده كند، روبه‌روي دين، شمشير كشيده است.

هيچ چيز به اندازه ظلم اجتماعي و حكومتي، اوضاع را خراب و خشم خدا را نازل نمي‌كندجناب شهردار !!ضمنا در اطلاعیه شهرداری از آرم رسمی قوه قضاییه استفاده شده که خودش جای سئوال دارد که به چه مجوز و دلیلی از آرم رسمی یک نهاد قضایی برای اطلاعیه شهرداری استفاده شده است ؟ دستگاه قضایی خانه شخصی نیست که ......

و اینک : از  آقای استاندار - آقای منتظری مسئول حراست استانداری - و از آقای  چراغعلی میخواهیم جهت بررسی و صحت و سقم اشتغال نامبردگان ،چند کارشناس از سوی استانداری به شهرداری بندرترکمن اعزام نمایند .

و از همینجا هم به مردم شریف استان علی اللخصوص مردم محروم بندرترکمن - هم به مسئولین از جمله دستگاه قضایی : قول می دهم اگر موارد اعلامی در این جوابیه  در خصوص اشتغال نامبردگان در شهرداری و یا در زیر مجموعه آن صحت نداشته باشد از مسئولین دستگاه قضایی میخواهم که با اشد مجازات با حقیر برخورد نمایند .    

سخن آخر : درست که ما جان نثاران اين انقلاب ، که به خاطر کوچکي طبق اخلاص مان ! و يا به هر دليل ديگري لياقت شهادت و همراهي با شهداي هم سنگرمان را نداشتيم و جان بي مقدارم  را در اين دنياي بي ارزش سالم به در بردم ولي اين قدر مي دانم و مي فهميم که به حرمت نمکي که با همين شهدا در داخل سنگرها و زيربارش باران توپ و گلوله هاي نه تنها صداميان بلکه دنياي استکبار خورديم ، هم قسم شدم که تا آخرين قطره خون و تا آخرين لحظه عمرم دست از راه امام و حمايت از ولي فقيه زمان مان و تداوم عملی راه شهدا و از مبارزه با یزیدیان زمانه و مفسدان اقتصادی ، رانتخواران ، رشوه خواران و آن دست ازمسئولینی که در مفابل رانتخواران ، رشوه خواران و... سکوت اختیار می کنند و به تکلیف نظارتی و قانونی و شرعی خود اقدام نمی کند و یا از آنها حمایت می کنند و .... دست نخواهم کشید و هميشه و در هر شرايطي بعنوان سرباز کوچک  در رکاب حضرت آقا باشم و براين پيمانم با امام ، امام خامنه ایی (روحی فداه ) و شهدا ماندگارباشم و حداقل راه شان را درعمل ادامه بده

مدیریت سایت عدالت خواهان گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جوان دهه60

مدیر محترم سایت سلامانشاالله خدا توفیق روز افزون به شما عنایت فرماید.از شما خواهشمندم این موضوع و موارد دیگر که علاوه بر شهرداری بندرترکمن در شهرهای دیگر استان وجود دارد را با جدیت پیگیری نمایید.متشکرم

0
0
پاسخ
1393-05-15 10:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.