1400-10-01 06:25
620
0
77672
فعال فضای مجازی اهل سنت مطرح کرد؛

جهان شیفته قهرمان جبهه مقاومت/ مکتب سلیمانی نماد وحدت شیعه و سنی

فعال فضای مجازی اهل سنت؛ اخلاص، تواضع، شجاعت و اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه را از شاخصه‌های مهم شهید سلیمانی برشمرد و گفت: جهان شیفته قهرمان جبهه مقاومت است.

بهروز بهلکه در خصوص ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دنیای استکبار و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار و دست نشانده های آن در طول تاریخ انقلاب اسلامی تمام تلاش خودشان را کردند که با توطئه ها و دسیسه‌ها ی شوم خودشان مانع حرکت انقلاب اسلامی شوند، فقط به این دلیل که انقلاب ما بر مبنای اسلام و جمهوریت «مردم سالاری» تشکیل شده است.

وی دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را یک مسئله ذاتی دانست و افزود: ‌مکتبی که امامین انقلاب اسلامی به ارمغان آورده اند برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

فعال فضای مجازی اهل سنت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با اخلاص، تواضع، شجاعت و اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه به بالاترین درجه رسید.

بهلکه با اشاره به ایستادگی سردار دلها در مقابل توطئه های شوم دنیای استکبار جهانی ابراز کرد: این شهید عزیز ‌با ایجاد و توسعه جبهه مقاومت نگذاشتند دنیای استکبار جهانی به اهداف شوم خود از جمله از بین بردن امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه)، تجاوز به حریم ائمه اطهار علیهم السلام و ایجاد اختلاف و...برسند که همین عوامل سبب ایجاد شیفتگی مردم جهان به شهید سلیمانی شده است.

وی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم در مکتب امامین انقلاب اسلامی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد، حفظ و تقویت وحدت پایدار در جامعه اسلامی است که دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد و تشکیل گروه‌های تکفیری در منطقه و ایجاد شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی و انجام عملیات روانی در جنگ نرم به دنبال ایجاد اختلاف و برهم زدن وحدت هستند که شهید حاج قاسم سلیمانی با پیروی از مکتب امامین انقلاب اسلامی و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه مقابل توطئه های شوم دنیای استکبار جهانی ایستادند و در این راه هیچ تفاوتی بین مسلمانان شیعه و سنی وجود نداشت.

فعال فضای مجازی اهل سنت ابراز کرد: پیروان شهید سلیمانی در تک تک لحظات زندگی گهربار ایشان این موضوع را احساس می‌کنند و میدانند وحدت پایدار برای شهید سلیمانی یک موضوع اعتقادی و قلبی است نه یک شعار و یک‌کتر تاکتیکی.

بهلکه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از تمام قدرت و توان خودشان به دنبال ایجاد شبهه، شایعه پراکنی و وارونه نشان دادن واقعیات هستند تا به هدف شوم خودشان یعنی ایجاد یأس و‌ناامیدی در جامعه دست یابند.که مردم ما با بصیرت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه نخواهند گذاشت که به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.