1398-08-26 12:57
720
0
66313
رئیس جهاد دانشگاهی در گرگان :

جهاد دانشگاهی 12 هزار فناوری مورد نیاز به جامعه ارائه داده است

رئیس جهاد دانشگاهی کشور در گرگان با اشاره به 31 زمینه فعالیت جدید جهاد دانشگاهی در سطح کشور گفت : جهاد دانشگاهی بیش از 12 هزار فناوری را با توجه به نیاز، در اختیار جامعه قرار داده است

به گزارش گلستان ما ؛ حمیدرضا طیبی  رئیس جهاد دانشگاهی صبح امروز در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: توسعه علمی و فناوری هدف اصلی جهاد دانشگاهی است و تلاش داریم با ایجاد فناوری های جدید زمینه افزایش اشتغال را فراهم آوریم.

 

طیبی با اشاره به 31 زمینه فعالیت جدید جهاد دانشگاهی در سطح کشور گفت : یکی از زمینه های مناسب در گلستان اصلاح نژاد دام سنگین است و ما می توانیم گلستان را به مرکزی د رسطح کشور تبدیل کنیم.

 

وی افزود : با توجه به ایجاد دهکده گیاهان دارویی در شهرستان گالیکش، جهاد دانشگاهی می تواند در زمینه کشت و فراوری گیاهان دارویی همکاری داشته باشد و این واحد را به عنوان مرکزی نمونه تبدیل کند.

 

رئیس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به استقبال مناسب استان از حضور این مرکز ، یادآور شد: جهاد دانشگاهی بیش از 12 هزار فناوری را با توجه به نیاز، در اختیار جامعه قرار داده است و امیدواریم در سال های آتی خدمات فن آورانه ما با همکاری مدیران در سطح جامعه افزایش یابد.

 

استاندار گلستان نیز در این دیدار گفت : به تمامی تفاهم نامه های امضا شده از سوی استان با جهاد دانشگاهی در گذشته وفادار هستیم .

 

حق شناس افزود : یقیناً بخش های اجرا نشده آن ، اجرایی خواهد شد.

 

وی با اشاره به ظرفیت های استان، گفت: ما در زمینه محیط زیست ، استحصال ید، خلیج گرگان و مباحث پزشکی در زمینه درمان ناباروی و مباحث سرطان و راه اندازی دهکده گیاهان دارویی در گالیکش می توانیم از ظرفیت جهاد دانشگاهی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.