1401-08-10 06:21
574
0
82058
فرمانده سپاه نینوا گلستان در آزادشهر:

جهاد تببین لازمه خنثی سازی توطئه دشمنان/ برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمنان قسم خورده ما همیشه در پی ضربه زدن به ملت ایران از طریق تحریک بعضی از افراد ناآگاه هستند، که جهاد تبیین یکی از راههای مقابله با آنان است.

به گزارش گلستان ما؛ یادواره شهدای کارمند شهرستان آزادشهر روز گذشته باحضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مدیران دستگاههای اجرایی و دیگر اقشار مردم در سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر برگزار شد.
 
سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان در سخنانی گفت: انقلاب اسلامی به رغم همه توطئه ها، با درایت مقام معظم رهبری و مردم و خانواده های شهدا راه خود ادامه می دهد.

وی از آمریکا بعنوان دشمن درجه برای ملت ایران یادکرد و گفت: آمریکا از اول انقلاب تا کنون با این انقلاب دشمنی داشته و دارد و از هر طریقی در صدد ضربه زدن به ملت ایران است که نمونه آن را در فتنه اخیر در داخل کشور شاهد بودیم.

وی امنیت کشور را خط قرمز نظام بیان کرد و افزود: دشمنان قسم خورده ما همیشه در پی ضربه زدن به ملت ایران از طریق تحریک بعضی از افراد ناآگاه هستند، که جهاد تبیین یکی از راههای مقابله با آنان است.

سردار ملک شاهکویی بر هوشیاری و درایت و وحدت بیش از پیش  همه اقوام چه شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: امروز برای دشمنان شیعه و سنی فرقی ندارد آنها میخواهند با ایجاد تفرقه و انشقاق به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.