1398-08-19 14:41
634
0
66221
فرمانده سپاه گلستان:

جمهوری اسلامی در خدمات‌رسانی بین شیعه و سنی فرقی نمی‌گذارد/ جداکردن شیعه و سنی کار استکبار و وهابیت است

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: جدا کردن شیعه و سنی کار استکبار و وهابیت است در حالی که جمهوری اسلامی با تفکر اسلام ناب محمدی معتقد به انسجام اسلامی است و در خدمت‌رسانی بین شیعه و سنی فرق نمی‎‌گذارد.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان شامگاه شنبه در نشست با علمای اهل سنت این شهرستان اظهار داشت: ناهنجاری‌هایی که استکبار علیه اسلام  استفاده کرده موجب سربلندی مسلمین شده است.

وی با اشاره به این که عظمت و بزرگی ملت ایران در سه مولفه است، افزود: ایمان عملی ملت ایران به اسلام و مبانی آن، وفاق حقیقی و وحدت ملی ایران و رهبری و مدیریت ولی فقیه در این مسیر چراغ راه ملت ایران بوده است.

سردار معروفی بیان داشت: کسانی که نمی‌توانند دست رد به سینه استکبار بزنند ‌و جهاد کبیر انجام دهند، ایمان به حقیقت ذات اقدس الهی و امدادها و وعده‌های الهی ندارند.

وی ادامه داد: در دوره قاجار و پهلوی جز لکه ننگ برای مسلمین با قراردادهای استعماری، چیزی وجود نداشت ولی مولفه‌های ایمان و اعتقادات، ما را از صحنه‌های فشار دشمن و استکبار به مسلمین نجات داد.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: وحدت ما حول محور اولی‌الامر و ولایت فقیه می باشد که ما را در همه صحنه‌ها نجات داده است.

سردار معروفی تأکید کرد: شیعه و سنی در عظمت کنونی ایران اسلامی با یکدیگر شریک هستند. جدا کردن شیعه و سنی کار استکبار و وهابیت است در حالی که جمهوری اسلامی با تفکر اسلام ناب محمدی معتقد به انسجام اسلامی است و در خدمت‌رسانی بین شیعه و سنی فرق نمی‎‌گذارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.