1399-01-11 14:06
648
0
67982
فرمانده سپاه نینوا:

جمعیت هلال‌احمر همواره ثابت کرده، یار و یاور مظلومان و محرومان است

فرمانده سپاه نینوا گفت: در ایام سیل گلستان نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر، به مردم حادثه‌دیده خدمات ارائه کردند و امروز هم در عرصه حفظ و حراست سلامت جامعه شاهد حضور نیروهای خدوم هلال احمر در ایستگاه های تب سنجی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکویی عصر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر گلستان ضمن قدردانی و تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: مجموعه جمعیت هلال‌احمر با ظرفیتی عظیم و نیروی انسانی متعهد، آموزش دیده و آماده به کار، همواره در صحنه‌های خطر ثابت کرده است یار و یاور مظلومان و محرومان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در ایام سیل گلستان نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر گلستان، کامل جهادی و بسیجی‌وار به مردم حادثه دیده خدمات ارائه کردند و صحنه‌هایی به چشم دیدیم که مایه مباهات بوده است.

وی‌ خاطر نشان کرد: امروز هم در عرصه حفظ و حراست از سلامت جامعه شاهد حضور نیروهای خدوم و‌ نوع دوست هلال احمر در ایستگاه‌های تب‌سنجی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم که این نشان از خدمت صادقانه و بی‌منت این عزیزان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: هماهنگی خوبی برای شناسایی و اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا در گلستان داشتیم و مقرر شد که این عملیات با هماهنگی عوامل دستگاه‌های اجرایی اجرا شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.