1399-04-23 14:25
1902
0
69392
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

جذب 80 نیرو در آموزش و پرورش کلاله

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به زودی 80 نیروی جدید لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط و مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی در شهرستان کلاله جذب و مشغول به کار خواهند شد.

به گزارش گلستان ما، احسان گوهری راد در ارتباط تصویری با شورای آموزش و پرورش کلاله گفت:تمامی تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید با تأمین نیروی انسانی و ایجاد شرایط مناسب  با توجه به وضعیت اعلامی کرونایی  سفید، زرد و سفید فراهم شده است.

وی اظهار داشت: با موافقت استاندار؛ فرمانداران رؤسای "پروژه مهر" در شهرستان ها هستند که انشاءالله در 25 مرداد مانور شروع سال تحصیلی جدید با حضور عوامل اجرایی مدارس و معلمین با نظارت فرماندار را به اجرا در می آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه از اعضای شورای آموزش و پرورش خواستار شد: در رفع کمبود فضای آموزشی و تأمین وسایل آموزشی مثل گوشی هوشمند، تبلت و... برای دانش آموزان نیازمند با مشارکت خیرین همراهی خوبی داشته باشند.

گوهری راد یک خبر ویژه ای هم داد و گفت: به زودی 80 نیروی جدید لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط و مورد نیاز آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی در شهرستان کلاله جذب و مشغول به کار خواهند شد. 

علی اصغر بیانی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش نیز در این جلسه اعلام کرد:در انجام  پروژه مهر حضور پر رنگ تری خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد با تدابیر همه دست اندرکاران آموزش و پرورش، سال تحصیلی جدید را به خوبی شروع کنیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به تراکم جمعیتی حداقل در سه نقطه از نواحی شهری کلاله؛ شهرداری در تأمین زمین برای احداث فضای آموزشی مساعدت کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.