1399-10-10 11:04
707
0
72366

توقف یک دستگاه خودرو حامل چوب قاچاق در شهرستان آزادشهر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر گفت: خودروی حامل چوب قاچاق که در حوزه استحفاظی رامیان در حال تردد بود توسط نیروهای حفاظتی تحت تعقیب قرار گرفت که با فرار متخلف و وارد شدن به شهرستان آزادشهر با هماهنگی نیروها موفق به توقف خودرو شدند.

به گزارش گلستان ما، عجم رئیس اداره منابع طبیعی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: خودروی حامل چوب قاچاق که در حوزه استحفاظی رامیان در حال تردد بود توسط نیروهای حفاظتی تحت تعقیب قرار گرفت که با فرار متخلف و وارد شدن به شهرستان آزادشهر با هماهنگی نیروها موفق به توقف خودرو شدند.

عجم در ادامه گفت: با تشکیل پرونده و توقیف خودرو جهت اقدامات بعدی در مراجع قضایی اقدام نمودیم.

وی ادامه داد: منابع طبیعی متعلق به همه آحاد جامعه بوده و در مدیریت پایدار بایستی به حفظ و بقاء آن برای نسلهای بعدی توجه ای ویژه داشت و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر با گشت هاو مراقبت های شبانه روزی اجازه هیچ گونه سود جویی را در عرصه های منابع طبیعی نخواهد داد.

این مسئول در پایان گفت : همه مردم میتوانند در پویش من یک جنگلبان هستم کلیه اخبار حوزه منابع طبیعی در خصوص تجاوز به اراضی ملی، آتش سوزی و قاچاق چوب را به شماره یگان امداد جنگل و مرتع به شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.