1403-04-29 09:42
142
0
90740
سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان:

توسعه کشور در گروی جامعه نخبگانی است

سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان گفت: جامعه نخبگانی و انجمن‌های علمی در توسعه کشور مسئولیت پررنگ‌‎تری نسبت به سایر اقشار علمی دارند.

عماد آیدانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با تاکید بر ضرورت ورود تخصصی انجمن‌های علمی به عنوان سفیران نظام نخبگانی گفت: همگرایی ظرفیت‌های موجود در زیست بوم علمی کشور بر لزوم جلوگیری از موازی‌کاری و هدایت هم‌افزای توان علمی به سمت چالش‌ها و نیازهای موجود می‌انجامد.

سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان ادامه داد: در بنیاد نخبگان گلستان با افزایش حس مسئولیت پذیری در قبال جامعه علمی و دانشگاهی در تلاش هستیم که به توسعه و تعالی کشور کمک کنیم.

آیدانی افزود: جامعه نخبگانی و انجمن‌های علمی در توسعه کشور مسئولیت پررنگ‌‎تری نسبت به سایر اقشار علمی دارند و کشور می‌تواند راهکارهای تحول آفرین را از این طریق بدست بیاورد.

وی متذکر شد: باید بتوانیم از ظرفیت انجمن‌های علمی دانشگاهی استفاده کنیم و بنیاد نخبگان با توجه به دلیل ارتباط نزدیک، هدفمند و گسترده با جامعه دانشگاهی، محلی مناسب برای نقش‌آفرینی این انجمن‌های علمی است. 

سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان متذکر شد: یکی از بهترین روش‌ها برای شناسایی فعال نخبگان طرح گفتاورد ملی نخبگان اس و در این طرح شبکه‌سازی بزرگی بین مردم، نخبگان و مسئولان انجام می‌پذیرد.

آیدانی افزود: همه آحاد جامعه می‌توانند با ارائه راه‌حل‌های تحول‌آفرین در محورهای اصلی مدنظر، اثر نخبگانی خود را بروز دهند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.