1398-08-23 14:42
1141
0
66286
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

تمرین و آموزش رمز موفقیت نوگلان حسینی در تبلیغ دین است

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با مهم بر شمردن نقش آموزش تاکید کرد: تمرین و آموزش به عنوان رمز موفقیت نوگلان حسینی در تبلیغ دین است و باید از ظرفیت‌های هر استان به درستی استفاده شود.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از نوگلان حسینی و خادمان رضوی کاروان‌های پیاده ۲۸ صفر استان گلستان با تاکید بر ترویج پیام ناب انقلاب اسلامی در جهان گفت: استعدادهای درخشانی با برگزاری مسابقات مداحی شناسایی می‌شوند که این حرکت و اتفاق را باید به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه نوگلان حسینی سفیران کوچک تبلیغ دین محسوب می‌شوند، افزود: شناسایی استعدادهای نوجوان باعث می‌شود که انگیزه آنها در ادامه مسیر مشخص و پربار شود.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: اگر نوجوان و نوگلان حسینی خود را به اخلاق و آداب صحیح خادمی بیارایند می‌توانند افراد موثری باشند، هدف از برگزاری این آئین تجلیل از کسانی است که در راه ترویج مکتب حسینی گام برمی‌دارند.

میرمحمدیان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در تبلیغ ابراز کرد: نوگلان حسینی یک ظرفیت مهم هستند که باید آنها را در مسیر آموزش تربیت کرد تا به شکوفایی کامل استعدادهای خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه جبهه انقلاب اسلامی به یک جریان جهانی تبدیل شده است، گفت: نماد این جریان‌سازی در اربعین حسینی به منصه ظهور و بروز رسیده است، این حرکت راهپیمایی قطعا در تمدن‌سازی اسلامی موثر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.