1401-02-28 16:37
331
0
80061
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تلاش سپاه پاسداران برای حل بحران آب گلستان ستودنی است/ سدنرماب مشکل 3 شهرستان گلستان را برطرف می کند

سردار ملک شاهکوهی به اقدامات قرارگاه خاتم اشاره کرد و گفت: تلاش سپاه پاسداران برای حل بحران آب گلستان ستودنی است.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که با حضور سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: از توجه خاص فرمانده کل سپاه پاسداران و اجازه آن برای ورود قرارگاه خاتم انبیاء در مسیر توسعه استان تشکر می کنم و این مسئله برای مردم گلستان خوش آیند بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به اقدامات قرارگاه خانم در عرصه آب، مجتمع میگو، شهربازی، راه سازی، زهکشی و غیره اشاره کرد و ادامه داد: غیر از قرارگاه خاتم شرکت و پیمانکاران ما نمی توانستند این پروژه ها را اجرایی کنند و گلستان تنها استانی بود که نتوانسته بود از این ظرفیت به خوبی بهره ببرد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: پروژه سد نرماب یک پروژه ملی است و مشکلاتی در مسیر پایین دست آن وجود دارد که اگر برطرف شود سه شهرستان و ۱۳۲ روستایی ما از آب شرب بهره مند می شوند.

وی گفت: بیش از ۴۸ درصد آورده سیلاب را جلوگیری می کند وبیش از ۲۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست این سد از آب این سد بهره مند می شود و همچنین به راه اندازی و تکمیل سامانه نوین ابیاری و افزایش بهره وری اراضی کشاورزی کمک می کند.

این مقام مسئول افزود: در بحث قرارگاه های شهید سلیمانی، قرارگاه ۱۷ ربیع و غیره با دستور سردار راه اندازی شده و توانستیم به مردم استان خدمت رسانی کنیم و با تمام وجود به خاطر مردم نجیب و وفادار انقلاب استان گلستان شکر می کنیم و همواره این مردم پای انقلاب ایستادند و ما به عنوان یک سرباز در سپاه پاسداران بیان می کنیم خدمت گذار مردم هستیم و هر مانعی که بر سر راه مردم باشد آن را برطرف می کنیم.

ملک شاهکوهی بیان کرد: زمانی می توانیم به خودمان نمره بدهیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند و هر اقدامی که انجام شود مردم متوجه می شوند و مردم نجیب و مهربان در وقایع مختلف در مسیر انقلاب بودند و علمای شیعه و اهل تسنن به این انسجام و وحدت کمک کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.