1401-03-06 14:40
1057
0
80204
با حضور رئیس سازمان شیلات ایران انجام شد؛

تغییر مدیرکل شیلات استان گلستان بعد از ۸ سال

طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، آیین تکریم و معارفه مدیر کل شیلات گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل شیلات استان گلستان در شرایطی برگزار شد که تقریبا از همان روزهای ابتدایی دولت زمزمه ها و مطالبات بسیاری از جریانهای استانی بر تغییر و ایجاد یک تحول و روحیه تازه در این اداره کل، انتظاری که بعد از چندین ماه بالاخره با برگزاری این مراسم پایان یافت.

در این مراسم  مهندس سید حسین حسینی که به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات کشور به گلستان آمده بود با اعطای جکمی مهندس اسماعیل جباری را به عنوان سرپرست اداره کل شیلات گلستان معرفی و از زحمات ۸ ساله مهندس سید جواد قدس علوی تقدیر کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای شیلاتی موجود در استان اظهار کرد: امید است استان گلستان به جایگاه واقعی خود در صنعت آبزی پروری برسد و به عنوان یکی از پایه های اصلی اقتصاد در کشور معرفی شود.
مهندس سید محمد دهنوی با بیان اینکه از سازمان شیلات ایران تقاضا داریم که با رایزنی های لازم مدیریت شهرک شیلاتی را به استان واگذار کند، افزود: در صورت تحقق این امر استان نیز تعهد می دهد علاوه بر منابع اختصاص یافته به این شهرک، از منابع داخل استان نیز جهت رونق آن استفاده کند.
همچنین در این جلسه دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل سابق شیلات گلستان و تبریک و آروزی موفقیت برای مدیریت جدید تاکید کرد: بی شک استانی موفق خواهد بود که از مزیت های نسبی خود آگاه باشد و به اولویت های خود بپردازد، در این صورت است که می تواند در بالاترین سطح مسیر پیشرفت قرار گیرد.
به گزارش ایسنا مراسم تکریم و معارفه مدیر کل شیلات گلستان، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، فرماندار شهرستان بندرترکمن، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی دیگر از مدیران ملی و استانی و جمعی از تولید کنندگان و آبزی پروران استان در محل سالن جلسات اداره کل شیلات گلستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.